wtorek, 14 marca 2017

Rude jest piękne:)

Mieszko


Łukasz


I Ludziunio

26 komentarzy:

  1. ... a powiedz mi, bo bardzo ciekawa jestem... Sypiasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podejrzewałam :) To w takim razie życzę czasu guma, pewnie się przyda :)

      Usuń
    2. Nawet bardzo:) Dziękuję:)

      Usuń
  2. śliczne rudzielce :) wszystkie trzy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100 procentach! Rude jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rude słodziaki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rude jest piękne i dlatego ktoś niepiękny i zazdrosny wymyślił, że rude to wredne. Ot i wszystko już jasne, bo zawsze najprostsze wyjaśnienia są najprawdziwsze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po cichu Ci powiem, że to ostanie rude potrafi być czasem wredne;) Ale ma taką słodką buźkę, że wszystko mu się wybacza:)

      Usuń
  6. Absolutnie się przychylam do stwierdzenia, że rude jest piękne... I to bardzo piękne.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja, I ja … też się zgadzam, że rude jest piękne :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam - rude jest piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rude jest piękne i oryginalne:)

      Usuń
  9. Rude jest cudowne.Oczarowana jestem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rude śliczności :) Oj chyba trzeba mieć cierpliwość żeby tworzyć takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przemiłe słowa:)Jak zrobiłam ostatnio cztery nogi i każda była inna to pomyślałam, że do kolejnych już mi cierpliwości nie starczy;) Ale odrobina się jeszcze znalazła;)

      Usuń
  11. To się nazywa ruda banda :)) Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)