wtorek, 21 marca 2017

Idzie wiosna więc budzą się pająki;)

Zaczyna się robić coraz cieplej. Muchy już latają, ptaki coraz głośniej śpiewają, żurawie krzyczą już od dawna a po cichu z ukrycia wychodzą wyjątkowe stworzenia czyli pająki. U nas też wyszły. Dwa na razie. 
O takie:





Bardzo dawno nie robiłam pająków. Poprzedni wzór przestał mi odpowiadać i zupełnie straciłam do niego serce. Mam nadzieję, że nowe spajdki choć trochę Wam się spodobają. 

Jeśli kogoś przeraziły kolorowe pająki to Pinio poleca się na osłodę;)


48 komentarzy:

  1. Nie lubię pająków, ale twoje są przesłodkie! A Pinio, wiadomo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. straszne:) ale pięknie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zaraz tam straszne;)

      Usuń
  3. Tylko Ty potrafisz tak straszne stworzenia wykonać w tak cudowny sposób!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki pająk straszny jak go malują;) Dziękuję za przemiłe słowa:)

      Usuń
  4. Super spajdery!! Ten w niebieskościach boski :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię tych stworzeń ...ale Twoje są super, niebieski w szczególności :) Jak słodko sobie śpi - podobno koty łapią pająki ( moje psiaki już 2 myszy upolowały i na szczęście Diana ich nie zjada) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne te pająki są. Nikt ich nie lubi;) U mnie koty pająkami się zupełnie nie interesują. Mi Rudy już drugi raz żywą myszkę przyniósł w podarku.

      Usuń
  6. A ja tam nie mam nic przeciwko pająkom, a Twoje są śliczne a zwłaszcza ten w błękitach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pająki niezmiennie fascynują. Choć nie powiem, żeby mi dreszcz po skórze nie przechodził kiedy na nie trafiam;) Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  7. śliczne, ten niebieski szczególnie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę absolutnie pająków i węży (jakaś atawistyczan cecha), ale przyznaję, że nieźle Ci wyszły.
    Za to kocio jest cudny !!!
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnioskuję o nadanie imion tym dwóm pajączynom! bo mają krzywdę, że takie bezimienne i że ludzie się ich boją, a przyszły w pierwszym dniu wiosny i należy im się za to jakaś gratyfikacja. (Pinio pieszczoszek śpi, wiosny nie wita, a wszyscy do niego i tak wzdychają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że aż żal maluchów, że taki strach budzą. Może Blunio i Redzio? Pinio wiosnę to już przywitał na całego;) Teraz odsypia.

      Usuń
  10. boskie są :D kotek przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za pająkami ale w takiej wersji są bardzo sympatyczne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Trawię tylko Pinia :D
    Pająk jak już to może żółty ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinio prawie jak pająk;) Tylko nóżek mniej. Odwłok też ciągnie za sobą jak pająk;) Żółty pają też kiedyś powstanie.

      Usuń
  13. Chyba mało jest zwolenników tych stworzeń, ale takie szydełkowe są niegroźne. Szczególnie ten błękitek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Biedne te pająki są;) Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  14. Twoje pająki są wyjątkowo sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja przytulam się do Pinia :)
    Pająki super, ale w naturze, to stwory całkowicie nie dla mnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinio chętnie skorzysta:) Dzięki za miłe słowa:) W sumie w naturze pająki potrafią być naprawdę piękne. Chociaż ja też wolę je oglądać na ekranie;)

      Usuń
  16. Mucha nie siada!
    Moja Babcia mawiała:"Szczęśliwy ten dom, gdzie pająki są!"
    Po latach dowiedziałam się, że zasiedlają te miejsca, gdzie jest dobra energia...
    A te zdecydowanie energetyzują przestrzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Na tych pająkach to nawet mucha może usiąść;) Ja też słyszałam, że w zdrowych budynkach pająki chętnie mieszkają.

      Usuń
  17. Nie przepadam za pająkami, ale te Twoje są słodkie i kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne :) Zapraszam do mnie na Candy, bo nie pamiętam czy już przypadkiem nie zapraszałam? http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I za zaproszenie też:)

      Usuń
  19. Prześliczne pająki.Takie mieć w domu to sama radość.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo kurcze blade- tarantule jak żywe:) W takich kolorach to i do pająków można się przekonać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś chociaż próbuje się do tych bidulków przekonać;) Dzięki za komentarz:)

      Usuń
  21. Wolę Pinia :D
    Pająki to nie moja bajka ;) brrrr:(
    Pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)