wtorek, 7 lutego 2017

Zimowe sowy

Każdemu w zimie sweterek się należy. Sowom też.

Pola



Monika



Myślałam, że będę się mogła podzielić z Wami dobrymi wiadomościami. To znaczy dobre wiadomości też mam. Minio czuje się naprawdę świetnie. Pięknie je, choć musi to być jedzenie dla arystokracji. Ale niestety zrobione ostatnio badania nadal są fatalne. Poprawiły się, z czego się oczywiście cieszę, ale tak mało, że to aż dziwne kiedy się patrzy na Minia. Miałam nadzieję, że będę mogła zmniejszyć ilość leków. Niestety, póki co nie mogę. Żal mi tego kota bo to już piąty miesiąc choroby i widzę jak bardzo kocisko nie lubi podawania kapsułek. Być może gdyby nie antydepresant, który dostaje a którego nie powinno podawać się przy chorej wątrobie, szybciej by się wątroba zregenerowała. Znowu próbujemy ten lek odstawić ale nie wiem czy się uda. Prób już było kilka i niestety hieperestezja dawała o sobie tak bardzo znać, że trzeba było wracać do starej dawki. Zobaczymy jak będzie tym razem.

A oto Minio w pełnej krasie.


19 komentarzy:

  1. Miniowi kochanemu szybkiego polepszenia życzę! A sowy w sweterkach mnie powaliły z zachwytu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa i życzenia dla Minia:)

      Usuń
  2. Piękny, kochany Minio:) dobrze, że wyniki badań się poprawiają, to nic, że wolno, ważne, że poprawa jest:) Przytulasy dla niego:)
    Sowy urocze:) a już szczególnie sowa Monika;)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko:) Wiem, że to dobrze, że wyniki drgnęły ale złości mnie, że to tak długo i biedny kot ciągle musi dostawać te wstrętne kapsuły z lekami.

      Usuń
  3. Och ten Minio , nie da Pańci odetchnąć ... Kciuki za zdrówko !
    Sówki cudowne w tych sweterkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Śmiem twierdzić, że litości ten kot dla mnie nie ma;)

      Usuń
  4. Kapitalne te sowy zimowe. Sweterki mają super

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówki prześliczne. Świetne mają sweterki.
    Trzymam kciuki za Miniusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowy są śliczne ! Oby się polepszyło Miniowi ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Bardzo liczę na to, że Miniowi w końcu wróci zdrowie.

      Usuń
  7. To ja przytulam koteczka ....
    Sówki cudne w tych sweterkach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kotek bardzo lubi być przytulany:) A teraz kiedy jest chory to przytula się go na okrągło;) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  8. Dlaczego to kochane stworzenie musi tak cierpieć... Jestem pewna, że dobry apetyt zapewni arystokracie całkowite zdrowie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę dla Minia.
    Sówki nie zmarznął w takich sweterkach :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda Pana Kota, szkoda...
    S♥WY zawojowały mnie na maksa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)