piątek, 10 lutego 2017

Zajączki

Julian




Jasio


Muszę wspomnieć o tym, że nie tylko tata spełnia moje marzenia. Mama też:) Takie prezenty dostałam w grudniu:


Wreszcie można kupić na sztuki kredki z zestawów portretowych Koh i noor. I brązy, których też wcześniej nie można było kupić osobno. Nie mam jeszcze wszystkich dodatkowych kredek, ale to się nadrobi;) O książkach zrobię osobnego posta. Niestety nie mam ostatnio ani czasu ani weny do kolorowania. Ale przynajmniej mogę oczy nacieszyć tymi wspaniałościami;)

A na koniec Ludzik, którego w lecie do domu ciężko jest zapędzić za to zimą staje się kotem wybitnie domowym;)

30 komentarzy:

  1. Ależ Cię rodzice rozpieszczają :)
    Nie tylko Ludzik się tak zmienia w zależności od pór roku. Niejaka Luna robi dokładnie tak samo. A jakie są awantury, kiedy wyłączymy ogrzewanie i kaloryfer jest zimny... Rozbawiła mnie tym, jak ostatnio siedziała na kaloryferze i przeraźliwie miauczała, jakby chciała powiedzieć, że trzeba go naprawić.
    Ps. Piękne zajączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) Ciepłoluby te nasze koty:) Rozumiem, że na rozkaz kaloryfery są u Was włączane?;)

      Usuń
  2. Julian... się zakochałam! Cudowny :o)
    hihihi Ludzik cwaniak ;o)
    Moja sunia, na spacer wychodzi "za karę", ale zimno i śnieg kocha nad życie ;o)
    Kredeczki i kolorowanki masz cudowne :o)
    Pozdrawiam cieplutko :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Moniko:) Nasze psy póki co wychodzą na spacery z radością. Chyba, że pada deszcze. Oj, wtedy jest obraza majestatu;) Kredki i kolorowanki mam super tylko czasu i w weny nie mam żeby z nich korzystać. Niestety.

      Usuń
  3. Oba urocze, ale Jasio jest moim faworytem, pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo koty lubią kiedy jest im ciepło :)))
    Zajączki super. Dobrze, że mają szaliki, bo ostatnio zimno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Koty wiedzą co dobre;)

      Usuń
  5. Teraz nie masz weny, ale jak już coś pokolorujesz, to pokaż, jakoś szalenie fascynują mnie detale kolorowankek. Ludzik przez zimę zbiera siły na wiosenne i letnie szaleństwa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zapodam jakiś obrazek. Przez pięć miesięcy pokolorowałam jeden. W kolorach odpowiednich do nastroju;) Z Ludzikiem to masz rację. Jak się robi ciepło to gostek dom omija szerokim łukiem;)

      Usuń
  6. Super prezent :)
    Króliczki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zajączki i śliczny Ludzik i kolorowanki też będą super. Czyli samo dobro. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasio skojarzył mi się z owieczkiem :)
    Ludzik - wymiata! a Rodzice - wspaniali!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączek w szaliku zdobywa tym razem moje serce.
    I gratuluję takich świetnych prezentów.
    Głaski dla rudaska Ludzika.
    Pozdrawiam Cię ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głaski przekazane:) Za wszystkie miłe słowa stokrotne dzięki:)

      Usuń
  10. Śliczne zajączki. Prezenty fajne. Miło dostać to co się lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo się cieszę z tych prezentów nawet jeśli nie mam teraz weny by ich użyć.

      Usuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że kredki można kupić na sztuki, dobrze wiedzieć :)
    A, też mam imagimorphie :D !
    Julian wygląda ślicznie w szaliczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele firm sprzedaje kredki na sztuki. Raz kupujesz sobie duży zestaw a potem tylko te kredki, które się kończą. To fajne rozwiązanie. Ja mam jeszcze animorphię. I podobno autor szykuje kolejną część. Dzięki za Juliana:)

      Usuń
  12. Prześliczne, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ... naszła mnie właśnie myśl, że co by to było... albo jak daleko by prowadziła droga usłana samymi Twoimi szydełkowymi cudownościami? Przecież ich stworzonych było całej mnóstwo!
    Tacy rodzice są spełniają marzenia to Skarb :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rodziców to się zgadzam w stu procentach:) Ta droga z szydełkowców faktycznie by była baaaaaaaaaaaaaaaaardzo długa;)

      Usuń
  14. Super zajączki cieniowany uroczy w swych odcieniach :) Świetny prezent ale malowania będziesz miała pochwal się koniecznie nowymi obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na pewno się pochwalę jak tylko coś pokoloruję:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)