poniedziałek, 20 lutego 2017

Czas leci a człowiek się starzeje...

Pamiętam czasy, kiedy miałam osiemnaście lat i wydawało mi się, że każdy po trzydziestce to człowiek z epoki kamienia łupanego;) Czas niestety nie stał w miejscu i wczoraj sobie uświadomiłam, że chyba dotarłam do epoki kamienia łupanego. Posłuchałam rady mojej przyjaciółki i założyłam konto na Instagramie. I właśnie to wydarzenie uświadomiło mi moje położenie i wiek;) Próbuję ogarnąć ten serwis i... No właśnie. Trochę ciężko mi to idzie. Ale się nie poddaję. Zapraszam oczywiście wszystkich chętnych do odwiedzania nas na naszym Instagramowym koncie: ashkiteam. Dobre rady i sugestie chętnie przyjmę:) Nie wiem niestety jak dodać gadżet Instagrama na bloga. Ale może to jakoś rozkminię;)

A tymczasem prezentuję pierwsze zwierzaki które pojawiły się na Instagramie:

Bartuś




Błażej




A na koniec maluch ze swoją zabawką. Na marginesie dodam, że ten chłopak ma za sobą kryminalną przeszłość. W kradzieży kocich zabawek jest mistrzem;) Musiał mieć jakiegoś dobrego nauczyciela;)

28 komentarzy:

  1. Śliczne zwierzaki a ten żywy zbój najśliczniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zbój to prawdziwy i bardzo urokliwy;)

      Usuń
  2. Świetne czapki zrobiłaś dla chłopaków!
    Nie wierzę, że ten słodki piesek ma kryminalną przeszłość. Na pewno ktoś go wrabia. Pewnie koty same podrzuciły mu swoje zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Taaaa... najlepiej to wszytko na koty zwalić;)

      Usuń
  3. Ostatnio też miałam "doła" i takie przemyślenia... Ale cóż - czasu nie zatrzymamy :) Gratuluję założenia konta na Instagramie, ja na razie nie mam odwagi, żeby podbijać ten portal :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to masz niestety rację. A szkoda, że choć trochę go nie można spowolnić. Pędzi jak szalony i z każdym rokiem szybciej;) Ja nie mam odwagi na facebooka. Zobaczę co będzie na Instagramie. Jak to mówią: do odważnych świat należy:)

      Usuń
  4. Świetny misio i zajączek super w tych czapeczkach wyglądają :)
    A te oczy mówią co innego... to nie ja tę maskotkę ;) Ty nic nie mów o wieku bo ja jestem jeszcze dalej w zamierzchłych czasach;)...oj nie sposób ogarnąć tych wszystkich nowinek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko:) Młody wszystko sobie załatwi tymi oczami i spojrzeniem;) Nawet zawieszenie wyroku za kradzieże;) Ja tam nie wiem, która z nas jest bardziej w zamierzchłych czasach;) Nawet nie wiesz ile mnie stresu kosztowało założenie tego konta na Insta. Ale w sumie to sobie tak myślę, że starzeć zaczynamy się tak naprawdę wtedy, kiedy zamykamy się na wszytko co nowe. Więc od czasu do czasu trzeba się na jakąś nowinkę otworzyć tak profilaktycznie;)

      Usuń
  5. Jakie cuda tworzysz. Niesamowite maluchy! Na pewno będę zaglądała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Zapraszam jak najczęściej:) Będzie mi miło:)

      Usuń
  6. Miśki super! Świetne czapeczki.
    A złodziejaszek wygląda na niewiniątko :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Ze złodziejaszkiem to masz rację:)

      Usuń
  7. Ja tak jak Beva. Zabawki zostały podrzucone. Załóż monitoring i przekonaj się, że pies niewinny! Jak jednak nie przyłapiesz kotów to będzie znaczyło, że rozkminiły zasadzkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, proszę ile ten mały kradziej ma adwokatów. Z Wami nie zginie;)

      Usuń
  8. la mnie Instagram to też jeszcze wielka niewiadoma. Ale mam zamiar się zapoznać.
    A pierwsze zwierzaki z Instagrama są cudne w tych czapeczkach.
    A maluch ma zbójcze spojrzenie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) Dla mnie Instagram to też jeszcze niewiadoma. Ale łapię byka za rogi;)

      Usuń
  9. Ja próbowałam bawić się w Instagram i niestety zrezygnowałam. Nie podoba mi się i postanowiłam pozostać przy fb.
    Maskotki sa przepiękne! Szczególnie królik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) Ja też nie wiem jak się potoczą moją losy na Inasta. Fb to dla mnie czarna magia;)

      Usuń
  10. Hihihi sprytny Maluch:) Dolly też nie ma problemu z "przywłaszczaniem";) poprostu uważa, że wszystko jest jej:)
    A zwierzaczki cudowne! Czy ja z racji wieku mogę nadal podziwiać Twoje prace tutaj, a nie na Instagramie? Albo jakoś tak;)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak złodziejstwo nazwać sprytem;) Z jakiej racji i jakiego wieku? Pewnie nas miesiące różnią:) Bloga nie zostawiam i zapraszam jak najczęściej:) Tu się czuję najlepiej. Na Instagramie będą tylko szydełkowe prace. Na razie sprawdzam "z czym to się je";)

      Usuń
  11. Nie mam konta na instagramie, chyba jestem za stara...
    Wszystkie zwierzaki cudne, ale Bartuś szczególnie bo uwielbiam te kolorki ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty jesteś za stara to ja tym bardziej:) Cieszę się, że misiaczki Ci się podobają:)

      Usuń
  12. Cudne zwierzaki. Do Instagrama nawet nie podchodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja na razie uczę się Instagrama.

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)