niedziela, 22 stycznia 2017

Koniki morskie

Jeszcze w grudniu powstała cała gromada morskich rumaków. Trafiły do przemiłej osoby mieszkającej za morzem. Czyli morską podróż mają zaliczoną. Choć tak naprawdę to nie wiem czy nie poleciały samolotem. Mam nadzieję, że dzielnie strzegą dobytku nowych właścicieli. I po cichu liczę, że morze też od czasu do czasu zobaczą;)

A oto cała morska załoga:






A co robi reszta kotów kiedy za oknem plucha? 
Pinio obdzwania znajomych;)


A Ludzik rzeźbi sześciopak. Chyba;)

28 komentarzy:

  1. Aż sama ręka leci by pogłaskać ten brzuszek :)
    Przecudne koniki podziwiam bo świetnie się prezentują :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mi też ręka sama leci do głaskania tego brzuszka ale się jednak powstrzymuję;) Ludzik ma ostre pazury i jak pacnie to krew się leje na całego;)

      Usuń
  2. Piękne koniki, a że morskie to tylko lepiej. Śliczna gromadka, cała :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedziela właśnie tak powinna przebiegać jak Ludzik i Pinio pokazują, na aktywnym leniuchowaniu dookoła przyjemności, rozumne kociny!
    Czy to koniki i klaczki morskie? Nie zdziwię się, jak dostaniesz wiadomość zza morza żebyś szykowała beciki i kocyki na wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach, że tak powinna wyglądać niedziela:) Nie pomyślałam, że koniki mogą się rozmnożyć. Chyba nie będę maili czytała na wiosnę bo jeszcze się okaże, że czeka mnie szykowanie kilku wyprawek;)

      Usuń
  4. Koniki prześliczne:) ale kocurki... Normalnie wymiatają!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne są te morskie koniki. Bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam Cię ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne koniki morskie i takie pastelowe :-)
    Kotki do schrupania ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniki morskie cudne wszystkie! Mama też jednego ale to uszytek płócienny i jakoś nie dałam go na bloga. Czeka na nowinku
    Twoje opłaciło się !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trzeba było konika pokazać na blogu.

      Usuń
  8. Koniki jak z drukarki 3D :) Idealne i przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koniki morskie! Rewelacja!
    Mój Dżery też tak rzeźbi sześciopak:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale te koniki ci super wyszły i podobają mi się w każdej kolorystyce :).

    Haha, Ty to masz wesoło ze swoimi zwierzaczkami :).

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIESIĘĆ morskich -
    jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)