poniedziałek, 12 września 2016

Kolorowanki część X - Strażnicy nocy

Wiele osób zachwyca się tą kolorowanką. Ja jakoś nie bardzo. Jest ok ale to nie moje klimaty. Natomiast moja mama zatopiła się w tym świecie całkowicie. A oto efekty:


Ta kolorowanka jest wyjątkowo dobrze wydana. Ma gruby, biały papier i mocną tekturkę pod spodem.  Obrazek jest tylko na jednej stronie co jest dużym plusem. Uważam, że wszystkie kolorowanki powinny być tak wydawane.

Ostatnio były koty więc dziś czas na psy:



23 komentarze:

  1. Ja też nie mam zamiłowania w tych kolorowankach ale zawsze chętnie podziwiam innych cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiłowanie i to nawet duże ale do tej konkretnej nie bardzo:)

      Usuń
  2. Psiaki urocze :) a ten biały maluch w masce Zorro... normalnie się zakochałam :D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się w małym Zorro zakochałyśmy:) Totalnie:)

      Usuń
  3. Myślałaś, żeby te portrety oprawić? bo są ślicznie pokolorowane! i na przykład do sypialni pani z palcem na ustach, i wtedy nawet bez uciszania zwierzęta by grzecznie spały. Psiaki chyba mocno wybiegane, bo widać szczęśliwe i zmęczone. ...A Fifrotka robi słodkiego buziaczka do obiektywu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że super by te portrety wyglądały oprawione:) Psiaki wybiegane ale temperatura też robiła swoje.

      Usuń
  4. Fantastyczna kolorowanka - pięknie pokolorowała ją Twoja mama.
    Psinki słodkie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne klimatyczne obrazki! A psia gromadka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja do kolorowanek ciągle się tylko przymierzam. Może w przyszłości coś popełnię.
    Ależ masz urocze te swoje psiaki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanki polecam nieustannie. Jak będziesz miała okazję to koniecznie sprawdź czy Ciebie nie wciągną:)

      Usuń
  7. Jak widzę kolorowanki wciągnęły nie tylko Ciebie. Mama pięknie je pokolorowała. Psiaki słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te kolorowanki to straszna zaraza jest;)

      Usuń
  8. Psiaki też prezentują się świetnie, bardzo fotogeniczni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ta kolorowanka.
    Pieski super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się miło ją oglądało ale zupełnie nie ciągnęło mnie by ją kolorować. Naprawdę nie wiem dlaczego.

      Usuń
  10. Oryginalna kolorowanka. Twoja Mama bardzo ładnie ją ubarwiła :) A psiaki - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale klimaty kolorowanek fajnie Ci wychodzą :)
    Cudny pierwszy, chyba ja maluchy wole choć bywają uparciuchy - oj wesoło musi być u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)