niedziela, 7 sierpnia 2016

Davi, Stasio i Pan Żabon

Davi


Stasio



Pan Żabon



20 komentarzy:

  1. Misiaczki jak zawsze słodziutkie, a żabol bardzo dostojny, ma piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu misiaczków i Pana Żabona:)

      Usuń
  2. Misiaki cudowne, pan Żabon podoba mi się trochę mniej. My mamy teraz jeżyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) My na wizyty jeżyka nie mamy szans. A szkoda bo miło mieć takie towarzystwo:)

      Usuń
  3. Przepiękne :-) zachwyca mnie Twoja dbałość o szczegóły, np ten pasek ze sprzączką, no mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabon to nie jakiś pierwszy lepszy żabon, dobrze się ukrył, ale to królewicz zaklęty w żabona. Ty to masz szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Taki Żabon to dar losu:)

      Usuń
  5. Śliczne misie :-) Mój synuś ma na imię Staś ;-) i tym bardziej mi się on podoba :-)
    Żabon fantastyczny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśki superowe.
    A Pan Żabon jest rewelacyjny. Jak udało Ci się wypatrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Żabon sam wlazł pod nogi;)

      Usuń
  7. Cudne zdjęcie; nic dziwnego, Żabon niezwykle przystojny przecież.
    Davi, ach ten wyraz twarzy, to znaczy buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabon powinien zostać misterem taki jest piękny:)

      Usuń
  8. Miśki - super!
    A Pan Żabon ma gościa na nosie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Byłam ciekawa czy ktoś zauważy tę mrówkę na żabim nosie;)

      Usuń
  9. Śliczne misie. A Pan żabon niesamowity.Zrób takiego na szydełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szydełkowa żaba mnie przerasta;)

      Usuń
  10. Jaki Żabon , fajny :D
    Davi jest taki słodki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)