niedziela, 24 lipca 2016

Oskar i Leonel

Oskar



Leonel



I ptasie maluchy po raz ostatni. Tak się zafiksowałam, że to synogarlice, że nawet tego nie sprawdziłam. Ale coś mnie tknęło i naprawiłam swój błąd. To nie synogarlice tylko gołębie grzywacze. Tak czy siak są śliczne i rozpoczęły już dorosłe życie. Kiedy maluchy kończyły dorastanie dokarmiał je tylko tata. Mama zapewne siedziała już w nowym gnieździe i ogrzewała kolejne dzieciaki. Ale to już nie u nas bo ostatnio nie widuję i nie słyszę tej ptasiej rodziny.


24 komentarze:

  1. Mama się nie rozdwoi, a tata zwykle ze starszakami dobrze się dogaduje. No i starsze rodzeństwo bywa zazdrosne, lepiej że nie wiedzą (co tam się kluje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne misie :-) Leonel podoba mi się najbardziej :-)
    Rodzinka gołębi cudowna. Szkoda, że reszta rodziny zamieszkała już w innym gnieździe, gdzie indziej...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Też żałuję, że ponownie nie zrobiły gniazda u nas. Ale może nie chciały by reszta rodzeństwa widziała i była zazdrosna;)

      Usuń
  3. Urocze misiaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne misiaki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I który fajniejszy??? Hmm.....:)pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem który;) Ptaszorki najfajniejsze:)

      Usuń
  6. Misie jak zawsze śliczne i z oryginalnymi imionami :).

    Fajnie doświadczenie z obserwowaniem tych ptaków :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W pewnym momencie to mnie już oko bolało od lornetki;)

      Usuń
  7. Misie, jak to Twoje misie, są prześliczne :)
    Pewnie fajnie było mieć taką ptasią rodzinę.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo fajnie było mieć tę rodzinkę pod nosem:)

      Usuń
  8. Słodziaki z tych misiaków i moja ptasia rodzinka pofrunęła już sobie, mi nawet nie udało się foteczki zrobić bo zaszyły się w tuji ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaki jak zawsze poprawiają humor :) A ptaszkom życzę spokojnego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) Mam nadzieję, że ptaszynom będzie się dobrze wiodło:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)