niedziela, 20 marca 2016

Kolorowanki część VIII

Dziś pokażę dwie kolorowanki z kwiatami. Pierwsza jest nietypowa. Po jednej stronie mamy gotową, kolorową rycinę a po drugiej obrazek do pokolorowania. Fajna sprawa jeśli się nie ma pomysłu jak dobrać kolory.


Poniżej moje pierwsze podejście do tej kolorowanki.


Druga kolorowanka jest tradycyjna. Kwiatek kwiatka kwiatkiem pogania;) 



Kolorowanki są nie tylko dla ludzi ale również dla kotów. Ludzik to udowadnia;) 



Dobrze mu się wypoczywało na moich najnowszych "kolorowankowych" nabytkach. Może dlatego, że wśród nowych kolorowanek jedna jest cała z kotami;) 

33 komentarze:

  1. Mój Filemon uwielbia spać na wszystkim, zeszyty, książki, ubrania, buty, a już szczególnie lubi spać w mojej torbie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z kotami to tak jest;) Im dziwniejsze miejsce tym chętniej przez koty okupowane:)

      Usuń
    2. Cukrowy baranek ma złociste różki,
      pilnuje pisanek na łączce z rzeżuszki.
      A gdy nikt nie patrzy, chorągiewką buja,
      i cichutko beczy Święte Alleluja.
      Wesołych Świąt! :)

      Usuń
    3. Dziękuję za życzenia:) Wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  2. A ja się pochwalę, że też już koloruję :) Kupiłam sobie kolorowanki z motywami Amazonii. Mój kociak nie jest zainteresowany samą kolorowanką ale uwielbia wylegiwać się na kredkach...
    Mam jeszcze do Ciebie pytanie natury technicznej. Zaczęłam kolorować obrazki po kolei ale zauważyłam, że pokolorowane obrazki zaczynają brudzić sąsiednie strony. Na wewnętrznej stronie okładki odbił mi się wzór z pierwszego obrazka. Czy masz na to jakiś patent? A może te pokolorowane obrazki trzeba wyrywać?
    Ps. Jestem zachwycona tym jak kolorujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanka zaraza rozchodzi się jak super wirus;))) Mam Amazonię. Dostałam od mamy. Jej nie przypadła do gustu. Mi się bardzo podoba tylko szkoda, że ma takie maleńkie motywy. Co do kolorowania to ja zawsze pod kartkę którą w danej chwili koloruję kładę cienką tekturę. Taką jak jest w zwykłych blokach rysunkowych. Inaczej też bym miała takie niespodzianki. Nawet zwykła kartka wystarczy. A przy gotowych obrazkach można wkładać między strony przezroczystą kalkę techniczną. Nie wiem czy to brudzenie to kwestia kredek czy papieru. Też się u mnie czasami zdarza. Wyrywanie też jest jakimś wyjściem ale ja akurat lubię mieć wszystko razem.

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Z tym wirusem to się zgadza. Kupiłam też kolorowankę dla przyjaciółki i z tego co wiem to dzielnie koloruje :)

      Usuń
  3. Cudowny kwiat, piękny, aż trudno uwierzyć że to "zwykła" kolorowanka, albo może właśnie niezwykła. Pozdrawiam serdecznie, Ludzika też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Ludzik pozdrowiony:)

      Usuń
  4. Jak Ty cudnie kolorujesz :).

    Rzeczywiście fajny pomysł z tą pierwszą, że po jednej stronie mamy już gotowy obrazek. Bo są takie, na które nie ma w ogóle pomysłu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To fakt, że czasami nie ma się weny na dobranie kolorów a chce się coś pokolorować. Jest więcej takich kolorowanek np. Ryby, Ptaki, Motyle. I drugą część ogrodów też już się pokazała.

      Usuń
  5. ślicznie to wychodzi. Ja nawet ostatnio dostała jedną, ale jakos nie doszłam jeszcze do dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia jak już uda Ci się coś pokolorować:)

      Usuń
  6. A, jak z kotami, to wszystko jasne.;) Pięknie kolorujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta z kotami jest super więc też się Ludzikowi nie dziwię;)

      Usuń
  7. Kwiaty w gąszczu są niesamowite, w ogóle gąszcz mnie fascynuje, a kwiatowy to łączy się z przyjemnymi doznaniami. Wybacz Ludziku, ale chyba wolę kwiatową kolorowankę niż z kotami...(chociaż z kotami nie pokazywałaś i pewnie nie wiem, o czym mówię!)
    Ps. Strasznie lubię Twoje posty z kolorowankami, ślicznie to robisz i te rysunki takie są fajne; i w ogóle porównanie przed kolorowaniem i po kolorowaniu jest superowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z kotami jest świetna. Niedługo postaram się pokazać. Wygrywa z kwiatami ale nie jestem obiektywna w tej kwestii;) Ja też lubię podglądać jak inni kolorują. Teraz koloruję taką kolorowankę przy której różnica przed i po jest kolosalna. Nawet sis zagląda mi przez ramię i patrzy co tam się zmieniło;)

      Usuń
  8. Kotek wie co dobre, a w szczególności jeśli są tam kociaki czekam na relacje z tej kolorowanki :) łał piękne w tej pierwszej nie wyłapałam w pierwszym momencie która jest która - ślicznie Ci wychodzą :)
    pozdrawiam kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to znawcy;) Wygląda na ta, że w każdej dziedzinie;) Kolorowankę z kotami na pewno pokażę. Zwłaszcza, że bardzo mi się podoba. Dzięki za przemiłe słowa:)

      Usuń
  9. Kolorowanki są przede wszystkim dla kotów, zainteresowanie ludzkie, to efekt uboczny ;) błąd w druku ;)))
    Hihihi
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kolorowanki bardzo ciekawe, każda w inny sposób. Widzę, ze Ci się to podoba. A Ludzik sam wygląda jak pokolorowany...
    może w końcu też coś pokoloruję...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanie bardzo mnie wciągnęło. Szkoda, że nie mam kiedy usiąść na godzinę czy dwie i skupić się tylko na tym. Ludzik jest piękny i żadna kolorowanka mu nie dorówna;) Koniecznie coś pokoloruj. Ostatnio coraz częściej trafiam na opinie osób, które były bardzo na "nie" jeśli chodzi o kolorowanie ale zmieniły zdanie kiedy tylko zaczęły kolorować:)

      Usuń
  11. Fajne obrazki :) Te kwiaty cudne. Pewno fajnie się je koloruje. Kotek aparat. Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Kwiaty bardzo fajnie się koloruje. Wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądają te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te kolorowanki. Czy naprawdę są tak relaksacyjne jak mówią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Z tym relaksem to pewnie jest różnie. Dla mnie to bardzo fajna odskocznia. Gorzej jest jak ktoś przeszkadza przy kolorowaniu. Wtedy raczej nie działa to relaksacyjne;)

      Usuń
  14. Radosnych i pogodnych Świąt życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)