czwartek, 11 lutego 2016

Kamilek, Ignaś i Colin

Kamilek


Ignaś


Colin


Jak pies z kotem;)


29 komentarzy:

  1. Tym słodkim pyszczkom nie da się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne misie! Colin aż się prosi, żeby go przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znudzi mi się oglądanie uroczych dziergadełek! super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu pokazujecie śliczności - i te żywe i te szydełkowe ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe misiaki! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne misie :-) Zakochałam się w Colinie... jest najwspanialszy.
    Piękne ostatnie zdjęcie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za przemiłe słowa:)

      Usuń
  7. Tak się zastanawiam, co wy robicie z tymi wszystkimi misiami...;) Super, jak zawsze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym misiom koty dostały taki fajny drapak;) I nie tylko:)

      Usuń
  8. Kochane misiaki, uwielbiam Twoje maskotki, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kolorowo u Ciebie! każde zwierzę w konkretnej barwie, wszystkie kolory i wszystkie zwierzęta są mi bliskie, ale jakoś serce mi mocno zapikało, gdy na zajawce zobaczyłam Kamilka,...ciekawe dlaczego...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Czyżby jakiś Kamilek skradł Twoje serce?

      Usuń
  10. Jakie śliczne :))) Jak zawsze podziwiam Twoją szybkość w szydełkowaniu i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki:) Z tą szybkością bym polemizowała;)

      Usuń
  11. Misie i zwierzaczki jak zawsze cudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)