środa, 6 stycznia 2016

Orazio i Saverio

Orazio


Saverio


Obrazek wreszcie skończony. Ramka oczywiście z programu graficznego. Jak znam życie to chwilę potrwa zanim zostanie oprawiony;)



Z tym obrazkiem bardzo się spieszyłam bo w gotowości czekały już takie cuda:


Nowa ramka. Tym razem 23x23 i aida 20. Bardzo chciałam zobaczyć jak się haftuje na takiej drobnicy. Już wiem bo jak tylko skończyłam widoczek od razu wzięłam się za nowy obrazek. Ale o tym będzie w innym poście.

A nasze koty nie tylko śpią ale również pracują. Tu jako ochrona okna. Nigdy nie wiadomo co się może przyczaić w ciemności;)

58 komentarzy:

  1. Wow! Prace u Ciebie powstają niczym grzyby po deszczu. I wszystkie takie piękne, dopracowane... jak Ty to robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te przemiłe słowa:) Mi się wydaje, że ja długo każdą pracę robię. Ale jak wiadomo punkt widzenia itd;)))

      Usuń
  2. Nocny patrol! spokojnie możesz haftować od wieczora do rana, bo nic zza nocnego okna Cię złego nie zaskoczy. (mam nadzieję, że nie pożałowałaś jakiegoś dodatku za pracę w nocy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim patrolem to żadne czarne okno mi nie straszne;) Dodatki dostają. Co widać po jednym i drugim;)

      Usuń
  3. Ale piękne te misiaczki! Co do "leżakowania" gotowego haftu - to wiem coś na ten temat :) Moje dwa gotowe hafty czekają już ... 5 lat na oprawienie...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Bo oprawianie najgorsze. Mam nadzieję, że moje pięć lat nie będą czekać;)

      Usuń
  4. Misiaczki cudniaczki :-) Haft rewelacyjny. Kosztował zapewne wiele pracy, ale efekt jest tego wart. Czekam więc na kolejne :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Haft kosztował trochę pracy ale to sama przyjemność:)

      Usuń
  5. Ha ha! Taka ochrone tez bym chciala ;) Orazio ma cudnie kropkowany brzuszek a obrazek tez pieknie wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiaczki są przeurocze, jak zawsze ;-) Obrazek jest cudny nawet bez ramki, a dobra ochrona okna zawsze się przyda :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Dobra ochrona to podstawa;)

      Usuń
  7. Misie ją jak zawsze przepiękne! Jestem zachwycona. Haft jest naprawdę imponujący. Prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ten Saverio :) Jaki on jest śliczny!
    Mój kot też namiętnie wygląda przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękny ten obrazek!:) I misie! Taką ramkę do wyszywania mam od dawna i bardzo sobie chwalę na dużych projektach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta ramka to już druga. Pierwsza ma 28x28. Jeszcze bym chciała mieć tę najmniejszą 15x15. I myślę też o takiej większej 35x35 bo mam trochę wzorów powyżej 200 krzyżyków i ta 28x28 jest za mała.

      Usuń
  10. Słodkie misie :-)
    Skończony obrazek cudowny! Pięknie będzie wyglądał oprawiony na ścianie :-)
    Koty wspaniałe - nie dość, że słodkie, to jeszcze jakie pożyteczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Koty tylko na plus:)

      Usuń
  11. Super misiaczki i przecudny widoczek stworzyłaś oj cudny :)
    Ale biel kociaków baje po oczach chyba tylko się myją i nic poza tym ;) Ramka a cóż to takiego czekam na kolejny post:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko:) Koty to czyściochy aż do przesady;) Ramka służy to haftowania. To taki tamborek tylko w kwadracie.

      Usuń
  12. Misiaki piękne, a ten łaciaty słodziakowaty, a obrazek przepiękny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiaki słodziaki ,ten w szaliczku cudny.Nie zmarznie w czasie mrozów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiaczki jak zawsze są cudowne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cukiereczki - obrazek bomba ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super misiaki, a i haft bardzo ładny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Misie jak zawsze do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tamborek też mam, nawet na nim haftowałam, ale strasznie mnie wkurza i brudzi kanwę (mimo tego, że go myję przed użyciem) i wolę miętosić kanwę w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ramka nie brudzi. To już moja druga. Ja miętoszenia nie lubię więc muszę korzystać z ramki;)

      Usuń
  19. Śliczne misie a obrazek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazek jest piękny, aż by się chciało wejść do środka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mi się kojarzy z pensjonatem w Alpach:)

      Usuń
  21. O misiu z krzyżykowym brzuszkiem i misiu w mazgaje. Super się prezentują :).

    Widoczek cudny aż się rozmarzyłam i od razu wylądowałam w ... Toskanii obok tego domku z widokiem na góry :).

    Też jeszcze nie haftowałam na tak drobnej kanwie. Czekam na Twoją relację :).

    Kotka może zahipnotyzowały te zielone oczęta w szybie hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Nie pomyślałam o Toskanii:) Jakoś od początku mi się ten obrazek skojarzył z Alpami i tak mi już zostało:) Dam znać co i jak z tą kanwą.

      Usuń
  22. Och !!! Obrazek jest taki piękny... Koty to mają teraz dobrze, wylegują się w miękkich aksamitach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulu:) Ja też czasami kotom zazdroszczę tego wylegiwania się. Choć nie na aksamitach tylko polarach;)

      Usuń
  23. Haha, pogłaski dla ochrony okna!:)) Wydziergałaś śliczne misiaczki, a obrazek robi ogromne wrażenie.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głaski przekazane:) Dziękuję za przemiły komentarz:)

      Usuń
  24. Gratuluję pomysłów na nowe stworzonka i ogromnej cierpliwości w hafcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne misiaki i bardzo ładny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Misiaki fantastyczne. Oba, bo trudno wybrać :)
    I gratuluję ukończenia haftu. Pięknie się prezentuje. I życzę szybkiego oprawienia - u mnie to się jakoś okropecznie przedłuża.
    Ciekawe, czy będziesz zadowolona z ramki, też się do takiej przymierzam.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie zawsze oprawianie obrazków trwa i trwa;) Z ramki jestem zadowolona bo to już moja druga. Pierwsza ma 28x28 a ta nowa 23x23. Bardzo sobie chwalę pracę z tym urządzeniem:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)