poniedziałek, 18 stycznia 2016

Od tej Pani się zaczęło czyli kolorowanki część V

Mowa oczywiście o Johannie Basford. Tajemny ogród i Zaczarowany las to jedne z piękniejszych kolorowanek. Mają w sobie całe pokłady magii. A w lutym wyjdzie Zaginiony ocean. Już się nie mogę doczekać.

Tajemny ogród


Zaczarowany las


Mam nadzieję, że kolejna pozycja tej autorki będzie lepiej wydana. Chyba wszyscy kolorujący na to liczą. Natomiast bardzo mi się podoba rodzaj papieru w tych kolorowankach. Jest taki lekko szorstki i fajnie się na nim koloruje. A do tego papieru najlepsze okazały się kredki Mondeluz. Na gładkim papierze te kredki bardzo się rozmazują ale przy tym szorstkim są idealne. 
Ponieważ jestem zimowym stworzeniem i grudzień to dla mnie miesiąc obfitości w prezenty to pochwalę się moim własnym, pełnym zestawem kredek Mondeluz.


Nie mogę się na nie napatrzeć.;)

A na zakończenie tradycyjnie trochę animalsa;)


32 komentarze:

  1. Piękne obrazki cudnie pokolorowane :-) Wspaniała pasja :-)
    Animals godnie reprezentuje swoich braci i siostry :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy z taka pasja piszesz o tych kolorowankach,ma sie ochote samemu chwycic za kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kupić kolorowankę i spróbować:) Masz to szczęście, że te pozycje możesz kupić dużo lepiej wydane. Polecam:)

      Usuń
  3. A co jest nie tak z tymi dotychczasowymi wydaniami? Nie jesteś z nich zadowolona? Pytam bo przymierzam się do kupna jakiejś kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie wydanie ma nieco mniejszy format i cieńsze kartki. Ale i ta warto je kupić. Chyba, że chcesz kolorować flamastrami. Flamastry do tych dwóch kolorowanek (moim zdaniem) się nie nadają. Dobre ceny kolorowanek są w sklepie Nieprzeczytane. Ja tam zwykle kupuję. Czasami w Bonito.

      Usuń
  4. O rany! Moje dziecięce marzenie! Tyle kredek i takie kolorowanki, byłabym w siódmym niebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spełnić to dziecięce marzenie:) Nigdy nie jest za późno:)

      Usuń
  5. Ile kolorów! Też bym oczu od tych kredek nie odrywała :) Ja od niedawna cieszę się swoją pierwszą kolorowanką i przyznam, że to wielka frajda chwycić za kredkę i kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć mam te kredki od jakiegoś czasu to ciągle się nimi zachwycam;) Fajnie, że tyle osób zaraża się kolorowanie:)

      Usuń
  6. Dzisiaj kupiłam sobie pierwsze kolorowanki , zobaczę czy mnie to wciągnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa czy to Cię wciągnie:) Ale uważaj bo jak wpadniesz w ten nałóg to lekko nie będzie;) Człowiek zaczyna potrzebować takich kredek, takich, takiej kolorowanki, siakiej;) Nie jest lekko;)))

      Usuń
  7. To ja dzisiaj od końca, animals piękny, dostojny, taki idealny. A kolorowanki, wyglądają rewelacyjnie, ale ja na wszelki wypadek nie próbuję, bo bym, się na pewno wciągnęła i wpadła po uszy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że jak się już wpadnie w te kolorowanki to nie jest lekko;) Ale ja nie żałuję. Jest fajnie jak się koloruje:)

      Usuń
  8. Niezła paleta kolorków. Takie kolorowanie to musi być niezła frajda ;-) Kota pięknie pozuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielgachna frajda. Są jeszcze kredki które mają 150 kolorów. Ale to już dla profesjonalistów albo dla bogaczy;)

      Usuń
  9. Fajne tematy kolorowanek, i już sobie wyobrażam jaki niesamowity będzie Zaginiony ocean, takie bajkowe podwodne królestwo. Twoje nowe kredki będą miały pole do popisu, co za kolekcja, aż same ręce do nich lecą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zajawek Oceanu już widziałam. Będzie pięknie:) Jak sobie rozkładam te kredki to najpierw muszę trochę na nie popatrzeć;)

      Usuń
  10. Zakupiłam we wrześniu w wersji czarno białej. Z powodu braku czasu oczywiście nic nie zrobiłam. Jednak właśnie w tych dniach pomyślałam, że serce jest jak znalazł na dzień babci. Moi podopieczni z chęcią wzięli się za kolorowanie. Powieliłam prace (nie dostrzegłam ostrzeżeń) i dałam cienkopisy. Dziewczynki były urzeczone brokatami, jednak o dziwo nie poszły w kicz.
    Podobne książki jednak o niebo tańsze lubiłam w Media (Mandale i Hinduskie motywy- kolorowanie i bazgranie) za niecałe 10 zł.
    Ja najbardziej preferuję kredki czeskie i Lyra wodne. Też są bardzo miękkie co się dobrze sprawdza na szorstkich powierzchniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Kolorowania i bazgrania mam Królestwo zwierząt. Jeszcze kiedyś nabędę Roślinne motywy. Jakoś mandale i wzorki mi nie leżą. A byłam pewna, że będę fanką mandali. Jednak zwierzaki, roślinki i widoczki najfajniej mi się koloruje. Z tymi kredkami to każdy musi tak naprawdę sam sobie wyrobić o opinię. Są osoby, które bardzo lubią twarde kredki. A mnie szlag przy twardych kredach trafia;) Co do tych kredek Lyra to mnie podpuściłaś. I jak będę miała okazję to trzeba będzie kupić i wypróbować. A niech to;)

      Usuń
  11. Mam Tajemny Ogród i koloruję je kredkami bezdrzewnymi Progresso. Nie są idealne, i tylko 12 kolorów, ale i tak kolorowanie to cudne zajęcia. Mondeluz powiadasz ? Hm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam progresso. 24 kolory. Też lubię te kredki. I do robienia tła są świetne. Mondeluzy do Ogrodu i Lasu naprawdę polecam. Do kolorowanek na gładkim papierze lepsze będę Polycolory.

      Usuń
  12. Piękne i bardzo odstresowujące. Na gwiazdowy prezent kupowałam ostatnio zwierzątka do kolorowania. :-)
    Kociasty cudowny. Noseczek mnie powalił. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstresowuje do momentu kiedy ktoś nie przeszkadza w kolorowaniu;)Rudy jest super przystojniak to i na fotach dobrze wychodzi;)

      Usuń
  13. Świetne kolorowanki :) Teraz wydają gazetkę Święty spokój, ale papier chyba nie jest najlepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie widziała, że wydają coś takiego. Już podpuściłam mamę żeby sprawdziła w kiosku co i jak;)

      Usuń
  14. ale pięknie malujesz... ja chyba bym nie potrafiła!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolorować potrafi każdy. Tu się liczy tylko i wyłącznie przyjemność. Spróbuj jakiś obrazek zakosić Emilce;)

      Usuń
  15. Piękne obrazki. Z taką ilością kredek to można poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wydawało mi się, że jak będę miała 72 kolory to będzie wypas a teraz myślę, że jeszcze by się jakieś kolorki przydały;) Apetyty rośnie w miarę jedzenia;)

      Usuń
  16. Matko jak Ty pięknie kolorujesz !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :).

    Ooo, ja cie ile kredek. Oj zazdroszczę Ci, zazdroszczę :).

    Moja mama dostała od siostry pod choinkę "Zaczarowany las" i niestety obrazki są dla niej zbyt małe ale powolutku coś tam koloruje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te przemiłe słowa:) Ja sobie też tych kredek zazdroszczę;) Jest też sporo ładnych kolorowanek z większymi obrazkami. Wiem o czym piszesz bo mam taką kolorowankę Amazonia i choć bardzo mi się podoba to trudno mi się ją koloruje właśnie ze względu na strasznie drobne wzory. Są jeszcze mniejsze niż te w Lesie.

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)