czwartek, 8 października 2015

Żegnaj lato...








I nie wracaj za szybko;)

29 komentarzy:

  1. Jak nie? No co ty mówisz? Niech wraca, może nie tropikalne, ale niech wraca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę pięknej, złotej, ciepłej jesieni! A tu bryndza. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie. Lato tropikalne, z jesieni nici...

      Usuń
  2. Piękne mieliśmy lato w tym roku :-) Piękne pożegnanie lata :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kogo piękne dla tego piękne;) U nas była taka susza, że koperek mi się w ogródku zrobił dopiero we wrześniu.

      Usuń
  3. Pięknie fotografujesz lato, i aż trudno mi uwierzyć, że go bardzo nie lubisz... Jaka piękna ta biała puchata chmurka na niebie... wiem, że to pospolite porównanie, ale przychodzi mi na myśl miseczka śmietankowych lodów w upalny dzień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym do lata nic nie miała gdyby temperatury były jesienne;) A poza tym w lecie muszę sadzić warzywa (a nie lubię), kosić (już nie lubię) i inne takie ziemne roboty robić (oczywiście nie lubię;))

      Usuń
  4. Ja chcę ciepełka i dłuższego dnia i żeby znowu co chwilka nowa roślinka pokazywała swoje piękno - koty tez ciepełko lubią - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku, przez te upały roślinki się nie popisały więc nie było czego podziwiać;) Takiego ciepełka jak było tego lata to nawet moje koty nie polubiły;)

      Usuń
  5. Do nastepnego roku! Piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koteczki śliczne !!! W ogóle widać, że zwierzęta wyglądają na szczęśliwe. Piękne było lato . Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ashko, latolubnych zdecydowana przewaga jest. Ty chyba także, przewrotnie, zmyślasz, że nie bardzo lubisz:) Pewnie, że za szybko nie wróci - za rok dopiero:(

    Cudna przyroda Twoja cała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię ciepłą jesień. Lubię nosić bluzy, długie spodnie i ciepłe skarpetki. Latem się nie da;) A tego lata to człowiek się zastanawiał czy nie zostać nudystą;)

      Usuń
  8. Super zdjęcia :).

    Też lubię fotografować chmurki, a pająk przerażający :).

    Zwierzaczki jak zawsze kochane :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Pająki bywają przerażające ale i intrygujące jednocześnie:)

      Usuń
  9. kicie cudne ...
    a lato niech wraca szybko szybciutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Jesień niech będzie, jesień;)

      Usuń
  10. No co Ty! Pogięło Cię? z tym nieszybkim wracaniem? ;-)) Patrz, jak Twoje zwierzaki się cieszą ze słońca i ciepła. Przecież w Polsce lato, to max 2 miesiące... A tak to klops - szaro, zimno, nieogrzane autobusy i kupa forsy na grube odzienie.
    No i piękny pająk będzie musiał pójść spać...

    PS. Pogłaszcz te futerkowe ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś musi być pogięty żeby prosty mógł być ktoś;)))) W tym roku lato trwało chyba z pięć miesięcy. Z czego większość to były tropiki. Nawet siłą woli nie dało się nie spocić;) Nawet nasze zwierzaki miały dość. Psy siedziały w domu (bo chłodniej) a koty w budynkach gospodarczych (bo też chłodniej) Raczej się za bardzo tym latem nie nacieszyły. Liczyłam na jesień ale się przeliczyłam. Jesieni chyba w tym roku nie będzie buuuuuuuuu. Ja tam w tym nakupowałam sobie fajnych bluz po pięć zeta za sztukę. Jestem przygotowana;) Pająk pójdzie spać ale muchy też pójdą;)))) Jak to mówią: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia;)
      Futra wygłaskane:)))

      Usuń
    2. O! To u mnie maj był zimny, chodziłam w grubej kurtce; w czerwcu nieco lepiej, ale nie wieczorami; lipiec gorący dopiero od połowy, a sierpień do połowy + 2 ostatnie jego dni :-) Co w sumie daje jakieś 5, do 6 tygodni lata.
      A jesień znikła z kalendarza.
      Tak, muchy już śpią, więc moja kotka nie ma na co polować i się nudzi...

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)