poniedziałek, 12 października 2015

Mroczna sowa

Mroczna sowa dostała mroczne imię. Jeśli ktoś pamięta Teklę z pszczółki Mai to wie o co chodzi;) Dobrze, że prawdziwe pająki nie mają takich brzydkich twarzy jak Tekla z kreskówki;)

Oto Teklunia



Dziś pierwszy odcinek nowego sezonu The Walking Dead. Chciałam więc pokazać coś mrocznego. Nie mam niestety żadnego nowego zombiaka i tylko ta sowa podpada pod takie klimaty;)

A żeby nie było zbyt mroczno to na osłodę fotki Pinia. To najlepszy model na dzielni;) Jak tylko zaczynam mu robić zdjęcia od razu wygina śmiało ciało. Prawdziwy zawodowiec. Choć, jak widać na ostatniej fotce, ma swoje zasady i żadnej golizny pokazywał nie będzie;)




25 komentarzy:

  1. Uwielbiam to imię :-) Tekla wcale nie kojarzy mi się z pająkiem, a z moją prababcią... Ona nosiła właśnie to piękne imię :-) Zmarła, jak miała 98 lat,a ja już od dawna byłam pełnoletnia...
    Sówka cudowna! Mroczna i śliczna :-)
    Pinio jest cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja prababcia też miała na imię Tekla;) Ale jak byłam małym dzieckiem to była po prostu prababcią. Najpierw poznałam pajęczycę Teklę a potem okazało się (dla mnie), że prababcia też ma tak na imię. Ale imię już mi przylgnęło do pająka i do tej pory nie mogę się przyzwyczaić, że prababcia tak miała na imię. Moja prababcia żyła 84 lata.
      Dzięki za miłe słowa o sówce i Piniu:)

      Usuń
  2. Mroczna Tekla śliczna, ale mnie znów ujął Pinio :)
    Cudowny kocurek :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinio swietny jest :) A sowa czadowa-taka sowa pirat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że Pinino świetny jest:))) Cieszę się, że sówka się podoba:)

      Usuń
  4. A mnie imię Tekla kojarzy się ze... sprawdzianem z fizyki, kiedy pomyliły mi się nazwy jednostek i zamiast "tesla" napisałam "tekla". Pani zauważyła to przechodząc między rzędami ławek i powiedziała mi, że Tekla to imię żeńskie. Szybciutko to poprawiłam i od tamtej pory wiem, że żadna Tekla nie odznaczyła się w fizyce na tyle aby zasłużyć na "własną" jednostkę.
    Twoja Tekla, mimo upiornej czaszki, wygląda bardzo sympatycznie. Ot, niczym fanka heavy metalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się uśmiałam:))) Nie wiem dlaczego ale mi się czaszki upiornie nie kojarzą. Nawet się sobie dziwię;)

      Usuń
  5. Świetna ta sówka! Ja z czaszkami jestem za pan brat, więc taka estetyka mnie nie straszy ;-)
    Oczywiście, że Teklę pamiętam! Bardzo się jej bałam. Byłam wtedy naprawdę maleńka i to w ogóle pierwsza bajka animowana, jaką zapamiętałam. Inspirowała mnie do tego stopnia, że godzinami na wciąż nowych kartkach rysowałam pszczółki i mrówki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Dla mnie też Maja była jedną z pierwszych bajek animowanych. Też się tej Tekli bałam okropnie;)

      Usuń
  6. Ashko, no właśnie, skąd u ludzi takie zauroczenie wszelkimi strasznościami; lubimy się bać:) Sowy też straszne są, w bajkach:)

    Piniaszek - model niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd ale coś w tym jest. Dla mnie im bardziej upiorne tym lepiej;) A ja z bajek pamiętam, że sowy były mądre albo przemądrzałe. A straszne były wilki. Co kraj to bajka;) Pinio ma chyba wbudowany automat do pozowania;)

      Usuń
  7. Hahahahaha przepraszam ale aż na głos się roześmiałam jak zobaczyłam zdjęcie kotka z listkiem a la golizny brak hahahahaha.
    Cudowny kociak :).

    Oj tak pamiętam Tekle ...

    Sówka fajniutka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się uśmiałam jak zobaczyłam to zdjęcie. Kiedy je robiłam to zupełnie nie widziałam tej gałązki. Widzę, że Tekla nie tylko u mnie pozostała złym wspomnieniem;)

      Usuń
  8. O Matko Panie i do tego z czachami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubawiłam się tym zdjęciem z listkiem, powiedzmy, figowym;) A sówkę poproszę też w wersji łagodniejszej, czyli bez czachy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listek to prawdziwa niespodzianka. Sam się tak "zrobił";) Sówki będą też łagodniejsze:)

      Usuń
  10. Sówka bardzo fajna a kicia cudnie pozuje!!!!!!! !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sówka, pewnie również lubi oglądać TWD, masz towarzystwo przy serialu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)