poniedziałek, 26 października 2015

Mamamija

Moja przyjaciółka, razem ze swoją koleżanką, otworzyły w Ursusie baaaaaaaaaardzo fajną kawiarnię.
Kawiarnia nazywa się Mamamija. Została stworzona dla rodzin z dziećmi ale nie tylko. Towarzystwo małego człowieka nie jest wymagane;)  Dziewczyny same gotują i w kawiarni oprócz tradycyjnej kawy i herbaty można zjeść pyszne ciasta i zupy. Jak kiedyś osobiście nawiedzę to miejsce to na pewno nie wyjdę głodna bo można skosztować ciast i zup wegańskich:) Na razie na przeszpiegi wysłałam osobistych rodziców. Oto kilka zdjęć z tego wesołego miejsca. 



Zdjęcia były robione w sobotę tuż przed Halloweenową imprezą. 
Po więcej informacji zapraszam na kawiarnianego Fejsa.
A najlepiej to wpaść osobiście i przekonać się jak to miejsce wygląda w realu:)

Dziewczyny z Mamamija: trzymamy kciuki za Was i Wasz biznes:)))


10 komentarzy:

  1. ładne miejsce mam nadzieję że i gofry smaczne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam kciuki! Dobra robota, trzymajcie się dziewczyny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i ja za powodzenie, a jak będę w okolicy to na pewno zaglądnę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta kanjpka jak widać :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja trzymam kciuki :-) Uwielbiam ludzi z pasją :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miejsce :).

    Trzymam kciuki, bo mało jest miejsc, gdzie można iść z dzieckiem i nie będzie przeszkadzało, że hałasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne miejsce!!! Trzymam kciuki. Wierzę, że wszystko się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne miejsce !!! Jestem - za !!! Jeszcze dwa lata temu sama myślałam o stworzeniu czegoś podobnego w moim mieście, ale na razie mi przeszło. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)