piątek, 18 września 2015

Paulina, Lusia i odrobina lata:)

Paulinka



Lusia




Odrobina lata:)

16 komentarzy:

  1. Ale fantastyczna kiecka! Paulinka wygląda w niej przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina i Lusia obie fantastyczne, mimo różnic kolorystycznych...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinka jest ślicznego koloru i jaką ma fajną sukieneczkę. Nawet kwiatuszek jest :).

    Lusia na drugim zdjęciu haha, super :).

    Uwielbiam zdjęcia makro :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Luśka lubi się kitłasić w trawie i udało mi się złapać moment jak wstaje;) Tego robaczka na ostatnim zdjęciu to nawet nie widziałam jak robiłam. Dopiero na zdjęciu go zobaczyłam:)

      Usuń
  4. Brawo Lusia! jestem pod wrażeniem jej zaangażowania w trening! na pewno wkrótce będziemy oklaskiwać nową "pierwszą rakietę" wśród pań (a do tego uroda jej oblicza, zgrabne nogi i zabójczy czarno-biały strój:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień bez biegania za piłką to dzień stracony;)

      Usuń
  5. Maskotka świetna - jak zawsze !!! A Lusia - chyba jeszcze młoda ? Tak przynajmniej wygląda. Fajne zdjęcia w ruchu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lusia ma już swoje lata. Ale często zachowuję się jak szczeniak. Czasami mówimy na nią babcia dzidzia;)

      Usuń
  6. Zwierzaki wyglądają na bardzo szczęśliwe, a takie lato chciałoby się zatrzymać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie jest im z nami najgorzej;)

      Usuń
  7. Paulinka cudna oj super fota z łapkami do góry to się nazywa wyczucie momentu albo jakaś gimnastyka była uprawiana :) Śliczne kwiatki tylko czemu w tak małym kadrze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko:) Luśkę mi się przez przypadek udało złapać w takim momencie;) Kadr mały bo w całości nie ma się czym chwalić;)

      Usuń
  8. Pauulinka ma szalowa sukienke;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)