poniedziałek, 21 września 2015

Niebiesko:)

Zoe





16 komentarzy:

  1. świetna ośmiornica :-)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoe śliczna... "widzę" ją z kapeluszem na bakier ;)))
    Psi paszczur cudowny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna kałamarnica - przez kolor mam skojarzenia z atramentem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ośmiornica rewelacyjna. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, może sobie taką odgapię :-)
    Pozdrawiam serdecznie, wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ta Zoe ma przenikliwe spojrzenie! (rozgląda się za zajęciem dla swoich ośmiu rączek":))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twoich szydełkowych umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne niebieskości :) :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ośmiorniczka boska jak sam Neptun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez ona jest fantastyczna! Jak zwykle podziwiam kunszt i precyzje :) A ja ciagle przy kluczach nosze Matrioszke od Ciebie i nie moge sie z nia rozstac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:) Cieszę się, że matrioszka taka wytrzymała:) Ja też noszę broszkę od Ciebie:) I etui do mp3 też jest w użyciu:)))

      Usuń
    2. Wow! To dopiero byla wymianka,co nie ? ;) Pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  10. Genialna! To jeden z bardziej niesamowitych stworów, jakie u Ciebie zobaczyłam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)