sobota, 8 sierpnia 2015

Żyć się nie da


Ten termometr jest cały czas w cieniu. Masssssakra...

26 komentarzy:

  1. Masz rację masakra !!! W domu - przy zasłoniętych roletach i dodatkowych zasłonach - mam prawie 35 stopni. A jak trzymają się zwierzaki ...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko nie jest. Ogólne dyszenie u psów i leżenie kołami do góry u kotów;) Koszmar jakiś.

      Usuń
    2. Ja nawet jak leżę, to jestem z lekka umarnięta ;) A jutro czeka mnie w tej cudowności podróż ... Już się cieszę:(
      Pozdrawiam bardzo chłodno ;)

      Usuń
  2. okropnosci - szkoda ze nie jestesmy teraz nad morzem ;) jak zwierzaki to znosza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze zwierzaki wymęczone. Widać to po nich. Chcemy jesieni;)

      Usuń
  3. Ale chcieliśmy lata. Ok, trochę jednak upał przegina. Jak dla mnie to wystarczyło by 25-28 st. Pozdrawiam lodowato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie chciałam;) Dla mnie to jesień i zima mogą być cały rok:) Dzięki za lodowate pozdrowienia. Przydadzą się:)))

      Usuń
  4. U nas też jest gorąco. Cały czas rozmyślam o rozmrażaniu zamrażarki i o lodach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze sorbet poziomkowy własnej roboty. Ale pomógł tylko na chwilę:)

      Usuń
  5. u nas jest to samo ! Ale ja się cieszę. Niedługo przyjdą chłody, deszcze i śniegi i nie odejdą przez 7-8 miesięcy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już czekam na jesień. Z utęsknieniem:)

      Usuń
  6. U nas było wczoraj 40 w cieniu , a w niektórych miejscach jeszcze goręcej :// W domu max. 31,9 . Wentylatory non stop chodzą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Ja się na Afrykę nie pisałam;)

      Usuń
  7. ba jeszcze z tydzień zapowiadają ....ja chce deszczu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest tak samo ... Teraz 19 godzina, a ja mam poczucie, że siedzę w saunie ...

    Gdzie ta zima, moja ulubiona pora roku :). Zdecydowanie wolę marznąć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie pogodowy swojak:))) Moje pory roku to jesień i zima. Niech już będą...

      Usuń
  9. Ja nie narzekam :P przynajmniej E. JEST ZDROWA :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Emilka jest zdrowa:)))

      Usuń
  10. Całą zimę tęskniłam do tego palącego słońca, więc nie wypada mi złego słowa powiedzieć na wysokie temperatury.... ale o ile więcej przyjemności czerpałoby się z wakacyjnej aury mając urlop i spędzając go gdzieś w pobliżu natury, a nie wdychając roztopiony asfalt:))
    (Muszę sobie przypomnieć za kilka miesięcy, jak wypominałam słońcu, że grzeje!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja całą zimę biadoliłam, że lato przyjedzie;))) Przy takiej temperaturze to nawet urlop w pobliżu natury nie pomoże;)

      Usuń
    2. No zobacz, a ja już rozpaczam na myśl o zimie,... ba, nawet myśl o jesieni jest niemiła:))

      Usuń
  11. Też nie znoszę takich skwarów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie nie lepiej, co chwilę biegnę pod zimny prysznic, ale to krótkotrwała ulga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz biorę tylko zimne prysznice;) Żeby mieć choć chwilę odpoczynku od tych upałów.

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)