środa, 26 sierpnia 2015

Kotwica w górę

Skończyłam okręt. Może już sobie płynąć;)


Obrazek będzie inaczej oprawiony. Póki co wykorzystałam ramkę z programu graficznego.
Nowy kapitan odbierze okręt w sobotę. 
Cieszę się, że skończyłam wreszcie ten obrazek bo już miałam serdecznie dość tych niebieskości;) To pierwszy obrazek wyhaftowany metodą parkowania nici. Super mi się haftowało. Mogę z czystym sumieniem polecić tę metodę.
A teraz czas na małe wakacje. Ale o tym będzie w następnym poście.
Ahoj!!!

29 komentarzy:

  1. Piękny obraz :-) Cudne niebieskości.
    I tak już...? Tylko jedno zdjęcie...? A gdzie koty, psy, pająki...?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Niebieskości już mi bokiem wychodzą;) Człowiek raz się powstrzymał i żadnego żyjątka nie wrzucił i od razu mu się po głowie dostało;)))

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się kolorostyka tego obrazka, taka bardzo moja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo :) I widać, że wymagał wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci wyszedł ten obraz!:) Ciekawa jestem, gdzie się wybierasz na wakacje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) O wakacjach będzie w następnym poście:)

      Usuń
  5. Cudowny wielki żaglowiec... kapitan w sobotę poprowadzi go pierwszy raz w morze.... oj oj oj, ja chyba wiem, gdzie spędzisz swoje małe wakacje... (płyniesz w rejs z kapitanem, zgadłam?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Kapitanowi okręt się spodobał:) Na wakacje faktycznie płynę;) Ale zapewne nie tak jak się spodziewasz;)

      Usuń
  6. Przepiękny haft. Wyszedł cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, zjawiskowo wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wykonana praca, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie i dziękuję:)

      Usuń
  9. Oszałamiający :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczarowuje efektem i ogromem włożonej pracy. Już lecę sobie "wyguglować" tę metodę parkowania nici :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Metoda parkowania nici najlepiej jest przedstawiona na tym blogu:
      http://kaliohaftuje.blogspot.com

      Usuń
  11. Och jak przepięknie wyszedł :))) czyżby morze - miłego wypoczynku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. no pięknie sobie popłynął :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! Ale cudo! Piękny statek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ashko, wszystkie przymiotniki już były w użyciu, powyżej. Więc nie wiem co powiedzieć. Może tylko tyle, że obraz wyszedł spod Twojej ręki. No to jaki ma być, no jaki?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)