niedziela, 12 lipca 2015

Radek, mural i inwazja bazgrołów;)

Radek


Byłam ostatnio w Warszawie i takie cudo spotkałam wracając z urzędu.
Niesamowity mural. Musiałam zrobić zdjęcie.


Podobno ludzie na stare lata dziecinnieją. Chyba już mnie to dopadło. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam "Inwazję bazgrołów" wiedziałam, że muszę ją mieć. Zrobiłam oczy "na Emilkę" (co nie było łatwe biorąc pod uwagę, że nie mam takich pięknych oczu a na dodatek oczy "na Emilkę" robiłam przez telefon;)) i poprosiłam tatę, żeby zrobił bezokazyjny prezent swojej córce;) Dodatkowo użyłam argumentu: bo jak byłam mała to nie było takich kolorowanek buuuuuuu;) 
I jak przyjechałam do rodziców to już czekało na mnie to cudo:


Mam bazgroły i nie zawaham się ich pokolorować;)

I jeszcze całuśna buźka idealna na zakończenie tego posta:)


37 komentarzy:

  1. Radek wygląda na miłego i grzecznego misia.
    Inwazji bazgrołów wprawdzie nie mam ale z upodobaniem pomagam córce kolorować jej kolorowanki. :)
    Pinio jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beva:) Kolorowanki naprawdę wciągają:)

      Usuń
  2. Radek uroczy, taki zmarzluch w tym szaliczku, ale śliczny. Gdzie ty ten mural znalazłaś, nie widziałam go, cóż może słabo się rozglądałam, choć wygląda na taki co się przeoczyć nie da. Super jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klimju:) Mural jest na Mińskiej w Wawie.

      Usuń
  3. Ależ przesłodki ten pyszczek na końcu ;). A książka wygląda czadowo, na tyle, że sama rozważam zakup :D. Już jakiś czas temu sobie szukałam czegoś takiego, bo mi się po studiach kolorować zachciało... No i tu już nic nowego nie powiem, że Radek również jest super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Książka naprawdę jest super. Mam już całą listę kolejnych kolorowanek do kupienia;)

      Usuń
  4. Ja to nawet nie wiedziałam, że są takie czadowe kolorowanki, porozglądam się u nas, bo apetytu mi narobiłaś. Jakbym tak przypadkowo umiała robić oczy na Emilkę...... Mural jest boski, ... a w ogóle, to na dzisiejsze wszystkieTwoje zdjęcia mogę patrzeć godzinami (a pierwsze i ostatnie jeszcze dodatkowo wycałować).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na kolorowanki dla dorosłych trafiłam przypadkiem. I wsiąkłam całkowicie. Tyle kolejnych znalazłam, że mi chyba życia nie starczy by to wszytko pokolorować;) Co do całusów to Pinio jest pierwszy:))) I bardzo chętny;)

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem tego murala. Misterna robota.
    Radkowi do twarzy w szarościach, a ta buźka na końcu - słodka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też mural zrobił ogromne wrażenie. Pinio jest urodzonym modelem:)

      Usuń
  6. Ashko, ten zdziwiony wyraz pyszczka u Radka mnie rozbraja. A fragment murala, albo coś z bazgrołów to na kanwę może przenieś, co?:)
    Kocie buzie w Twoim wydaniu rzeczywiście całuśne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marga:) Mam już tyle hafciarskich planów, że i tak mi życia nie starczy;) Taki mural pięknie by wyglądał na kanwie ale haftowanie by było męczące. Tylko szarości i szarości;)

      Usuń
  7. Och, jeżu! Ale paszczur do całowania ;)))
    A kredki masz? Dostałaś?
    Radzio piękny, ale trochę smutaśny ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Kredki mam jakieś stare ale dostałam flamastry:)

      Usuń
  8. Ależ boski ten pyszczek! Ucałowałabym od razu.
    Radek też cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) Pinio jest pierwszy do całowania:)

      Usuń
  9. haha inwazja bazgrołów :D kolorowaniw fajna rzecz !

    cudny koci pyszczuś, do zacałowania :)

    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa fajna i kolorowanka też:) Człowiek dziecinnieje na stare lata;)

      Usuń
  10. Cuda cuda - fantastyka DO BAZGRANIA , SŁODKI PYSZCZEK I no i Radek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa:) Bazgrolę i bazgrolę ostatnio;)

      Usuń
  11. Radek super
    a ten pyzior słodziutki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Radek wygląda na bardzo grzecznego, śliczny jest :).

    O rany piękny mural. Ja w Ustroniu widziałam na murach namalowany jakby jej środek. Wyglądało, to nieziemsko :).

    Hihi ja od dziecka lubię kolorować i do dziś chętnie, to robię. Ostatnio przejrzałam wszystkie kolorowanki dla dorosłych ale podobało mi się po kilka wzorów więc wykombinowałam, że będę szukać w necie :). Już mam parę obrazków, które chciałabym pokolorować :).
    Mam nadzieję, że będziesz się dzielić efektami swojej pracy :).

    Hihi słodki koteczek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Ja też w kolorowanki wpadłam jak śliwka w kompot;) Ma już całą listę zrobioną. Z inwazji chyba tylko trzy mi się podobają "tak sobie". Od nich zaczęłam żeby sobie przypomnieć jak to się robi.

      Usuń
  13. Moda na takie kolorowanki nastala :) A Radek chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cale szczęście, że taka moda nastała;) Szkoda, że u nas ciągle taki mały wybór. Ale to się pewnie zmieni. Dzięki za Radka:)

      Usuń
  14. Śliczny Radek :-) Mimo upałów przygotowany na zimę... ;-)
    "Inwazja bazgrołów" jest genialna! Koniecznie muszę poprosić Świętego Mikołaja o taki prezent...
    Jaka słodka mordka :-) Idealna do pocałunków :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Koniecznie poproś o taki prezent. Warto. I od razu zażycz sobie flamastry albo kredki w dużej gamie kolorystycznej. Pinio naprawdę lubi całusy:)

      Usuń
  15. A co on ma tym słodkim pysiu? znaczy na nosku konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na nosku ma taką plamkę. U mojej siostry na monitorze wygląda to jak ranka ale to kwestia ustawień monitora. Pinio jest cały i zdrowy:)

      Usuń
  16. Fajny Radek :) Świetne te bazgroły. Koteczek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko jak zwykle u Ciebie fantastyczne! łącznie z nosem kici ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki cudne ten pierwszy i ostatni :) ojej a ja z miesiąc temu byłam w tamtych okolicach i takiego murala nie widziałam o kurka, to i w Warszawie są takie cudeńka ( w Łodzi jest ich sporo w programie widziałam ).... muszę poszperać ;)
    Och je ale bazgrołki fajne ja też chce tylko takie z ogrodem ;) to jak mówisz trzeba oczka zrobić tylko gdzie je skierować haha :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutki pysiak :)
    Mnie kolorowanki nie wciągają, jak muszę pokolorować sobie schemat do haftu to mi gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Radek w tych kolorkach to mistrzostwo :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)