niedziela, 26 lipca 2015

Koty, koty, koty:)

Felix



 Janek



Pinio


Ludzik


Minio


Zrobiłam moim kotom mały prezent i kupiłam im mikrorobota robala. Minio wreszcie zareagował na jakąś zabawkę. Choć po pierwszych ochach i achach entuzjazm lekko opadł. Może w zimie jak będzie mniej atrakcji robal wróci do łask bo teraz to chyba ja za nim więcej biegam niż koty;) A robal ma jeszcze jedną dodatkową zaletę. Świetnie sprząta pod lodówką;) Raz tam wjechał i wyciągnął za sobą wielkiego "kota";)


37 komentarzy:

  1. Kociaste kociaki, robot mnie zadziwił..czego to ludziska nie wymyślą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A jak fajnie się te roboty poruszają. Najfajniejszy jest skarabeusz i larwa:)

      Usuń
  2. Przydałby mi się, bo też powinnam posprzątać pod lodówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie można cienkim kijem przejechać;)

      Usuń
    2. Ale sprzątnięcie takim robalem jest atrakcyjniejsze :)

      Usuń
  3. No jak koty, to ja muszę skomentować! :-) Wszystkie cudne i żywe i te mniej żywe... A robot - robal, całkiem jak z filmu s-f. Tylko nie rozumiem, jaki był jego cel pierwotny - zabawka dla kota, dziecka, dorosłego hobbysty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Hexbug nano to zabawki. Tu można zobaczyć więcej:
      https://www.hexbug.com/nano/
      Mi się strasznie podoba skarabeusz i larwa. Skarabeusza może kupię kotom pod choinkę:) Na you tube można zobaczyć filmiki jak niektóre koty fajnie się bawią tymi robotami.

      Usuń
  4. Piękne kociska i te dziergane i te żywe :D
    A robot straszny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A jest jeszcze wersja zombie tego robota;)

      Usuń
  5. Śliczne kociaki - wszyściuteńkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna galeria kotów i tych szydełkowych i tych prawdziwych. Śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kociumbry - i te ożywione i te dziergane :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli się Minio robala nie boi, to znaczy, że już jest zupełnie zdrowy!!! może przysymulował, żebyście nad nim się jeszcze trochę potrzęśli...
    Latem biały kolor dla wąsów jest super trendy dla modnego kota:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: nie taki robal straszny jak go malują;) Chyba faktycznie białe wąsy są modne bo wszystkie nasze koty się tak noszą;)

      Usuń
  9. jaki puszki kochane z zamyslonymi pyszczkami :)

    Humora

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś za lodówką znalazłam drugiego psa... oj przydałby mi się taki robot ;-)
    Koty cudowne ! I te szydełkowe i te prawdziwe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Z robota dzielna istota;) Taki wjazd pod lodówkę to dopiero wyczyn;)

      Usuń
  11. Ja na zdjęcia kotów (tych dzierganych też!) mogłabym patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się najbardziej rozczulam jak te moje kociska śpią. A Miniowi często w czasie snu jęzor wypada;)

      Usuń
  12. koty cudne i te szydełkowe i te prawdziwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kociaki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne kociaki szydełkujesz :) takie dopracowane, staranne
    no i masz kochanych sierściuchów :)
    ja tez kociara :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Kociara kociarę to nawet w internecie znajdzie;)))

      Usuń
  15. Ashko, ależ kociska wypasione, wyczesane, wychuchane, a najbardziej to chyba Feliks;)
    Robal ohydny - jak to robal:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej wypasiony to jest Pinio;) Ten to ma chyba trzy żołądki;) Robal w realu nie jest taki ohydny. Fajnie się patrzy jak łazi;)

      Usuń
  16. Jakie słodkie! Przepiękne koty zarówno te szydełkowe, jak i prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieustannie podziwiam Twój talent !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo mi miło i baaaaardzo dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)