środa, 1 kwietnia 2015

Pieski

Hubert




Emilek


Odkąd postawiłam pierwsze krzyżyki nie mogłam przestać myśleć jak bardzo mam ochotę wyhaftować obrazek tą metodą. Do tego stopnia mnie wzięło, że codziennie zaglądałam na hafciarskie blogi i "torturowałam" się oglądaniem obrazków wykonanych haftem krzyżykowym. Nie wspomnę już o tym, że gadać to się ze mną dało tylko na ten temat;) Normalnie jakiś "fiś" hafciarski mnie dopadł. Ale już mi lepiej bo tata się ulitował i sprawił mi taki piękny prezent imieninowy. No dobra, do imienin jeszcze trochę czasu ale czego się nie robi żeby pomóc dziecku choremu na "hafciarskiego fisia";)


Obrazek z poprzedniego wpisu poszedł w odstawkę. Nie wiem kiedy go skończę. Zrobiłam połowę konturów i szlag mnie trafił. Mam nadzieje, że to nie będzie mój pierwszy ufok. A tymczasem ramkę złożyłam i haftuję nowy obrazek. Ufffff. Wreszcie mogę się wyżyć krzyżykowo;) I rodzina ma spokój bo już nie gadam w kółko o jednym i tym samym;)

A skoro już się chwalę to jeszcze pokażę co dostałyśmy od Wioli. 
Rozpieszcza nas dziewczyna tymi prezentami:)))


Ponieważ wpis jest o psach to dla równowagi za słodziaka robi dziś Pinio:)

34 komentarze:

  1. Pastelowo, krzyżykowo, kocio, czyli wiosennie:) Miłego haftowania i na święta samych miłych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaprysiu:) Tobie też życzę udanych świąt:) A z haftem siedziałam wczoraj do trzeciej w nocy;)

      Usuń
  2. Cudne psiaki :-)
    Prezenty doskonałe - masz wspaniałego tatę :-) Życzę Ci, abyś mogła wyszyć wszystkie obrazy, o których zamarzysz :-)
    Pinio jako słodziak realizuje się doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Obrazków już mam tyle wybranych, że mi życia nie starczy by je wyhaftować. Ale przynajmniej mam wybór:)

      Usuń
  3. Pieseczki wspaniałe cudnie się prezentują i prezenty urocze trafione w 100% :)))
    Czyścioch z tego koteczka milusi ;)
    pozdrawiam i na odłożony hafcik przyjdzie odpowiedni czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko:) Prezent trafiony nawet w 200%;) Lepszego nie mogłam dostać. Muszę się zmobilizować i skończyć ten stary haft bo czuję do niego coraz większą niechęć;)

      Usuń
  4. Taki tata realizujący w lot marzenia córki to anioł pod człowieczą postacią. A że ta córka niedawno chorowała, więc ojcowskie serce tak rekompensuje cierpienia, pięknym prezentem! Tyle masz nowych włóczek, może Pioniowi zrób coś lżejszego do noszenia na wiosnę, a futro świeżo wymyte schowa się na pawlaczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentem od taty to się jaram jak nawiedzona:))) Co do nowego wdzianka dla Pinia to jak to mówią: futro może i ciasne ale własne;))) No dobra, nikt tak nie mówi ale tak mi się pomyślało;)

      Usuń
  5. swego czasu haftowałam krzyżykami i nawet popełniłam parę obrazów, ale jakoś nigdy nie dorosłam do żadnych ramek- jakoś tak mi lepiej pasiło w rękach trzymać- pewnie to kwestia przyzwyczajenia- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwsze prace robiłam trzymając kanwę w rękach. I w przypadku haftu gobelinowego i krzyżykowego. Ale zdecydowanie lepiej mi się robi na krośnie lub ramce.

      Usuń
  6. Dla sierściatych drapanko ode mnie, Rudej, która cierpi z powodu pierwszej burzy i objawionego w ostatnim wpisie teriera świętokrzyskiego (czytaj: pies razy każdej i koloru każdego) czyli Burbona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Drapanko przekazane:) My też przesyłamy drapszki:)))

      Usuń
  7. Psiaki cudne, koty śliczne, a prezenty po prostu trafione. Wszystkiego dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zwierzątka zawsze są niesamowite a psiaki są tak barwne że aż w sercu radość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent od taty dostałaś super :) Nic tylko haftować :)
    A kłębkowe prezenty też super :)
    A psiaki mają fajne kolorki :) Emilek wygląda jak słonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Prezent jest SUPER:) Włóczki też. Jak rozpakowałam paczkę to nic tylko patrzyłam na te kolorki:) Dzięki za miłe słowa na temat piesków:)

      Usuń
  10. Zwierzaki są boskie! Wszystkie bez wyjątku. Bardzo podobają mi się te kolorowe noski. Prezenty świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiaki przeurocze, nic tylko je tulić!
    Prezent świetny, witaj w hafciarskim gronie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Cieszę się, że dołączyłam do krzyżykowych hafciarek:)

      Usuń
  12. Emilek jest tak rozkosznie słodziutki w tej swojej różowej czapeczce :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola,
    Te deseo,una Pascua bendecida y mucha serenidad en toda su familia.besitos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Ashko, znam tego świra, odkąd w ub. roku dopadły mnie koraliki;), te najmniejsze w dodatku;)
    Co do imienia Hubert to oponuję: wszak to piesa jest, a więc Huberta;)

    Piniek cudny jak zawsze. A więc: Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tego mojego świra;) Teraz mamy gender czy coś to może być i Huberta;) Dziękuję za życzenia:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)