piątek, 30 stycznia 2015

Rysio, Ninja i Pinio

Rysio




I znowu się chwalę. Tym razem już nie tak spektakularnie. Jakiś czas temu udało mi się upolować w Biedronce fajną grę. To znaczy mam nadzieję, że będzie fajna;) A chwalę się tym bo pierwszy raz udało mi się kupić grę w tym sklepie. Na forum CDAction co i rusz czytam, że ktoś coś dobrego do grania kupił w Biedrze a mi się nigdy nie udało. Zawsze wszystko przebrane. Pech czy co? Ta gra też była tylko jedna. Ostatnio byłam wiedźminem to teraz mogę zostać ninja;) Na stare lata mi się we łbie przewraca;) Mam nadzieję, że ta gra to nie będzie dno i wodorosty;)


A na niskie ciśnienie Pinio poleca:

14 komentarzy:

  1. Cudny Rysio - piękne kolory dla niego dobrałaś :-)
    Pinio ma świetny sposób na gorsze samopoczucie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny króliczek , a dzisiaj takie lenistwo z Pinią wskazane ;) hihi każdy ma jakiegoś "bzika " ja przedwczoraj kwiatki sadziłam w grze po 30 min wyłączyłam bo nie kumałam tego sensu grania ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysio jest bardzo eleganckim zajączkiem :)
    Pino, przekonałeś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysio wymiata, szczególnie kuperkiem ;))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysio jest rewelacyjny, zwłaszcza podoba mi się ten jego bijący po oczach kolorek zielony i oczywiście puchaty ogonek. Natomiast sposób Pinia na niż chętnie przygarnę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś super babka, bo wysyłasz do nas Rysia z wiadomością, że wiosna już prawie nadchodzi. A będzie w kolorze jego kitki:))
    Do Pinia się podłączam, dzisiaj naprawdę nic się nie dało robić przez to niskie ciśnienie, Biedny i człek, i zwierzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczek ma cudną kitkę, urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej gry, ale trzymam kciuki, żeby zajęła całą rodzinę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczek jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysio i jego kolorki są fantastyczne :) Uwielbiam go :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pinio wie co jest fajne - supr słodziak Rysio !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki i ten ogonek ma super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)