wtorek, 2 grudnia 2014

Królicze maleństwo i kocie śpiochy;)

adoptowany






38 komentarzy:

  1. Kocim śpiochom z całego serca zazdroszczę... ostatnio jestem notorycznie niewyspana, a one tak słodko śpią. Poleżałabym koło nich - już czuję to ciepło ;-)
    Króliczek cudny - ach ten ogonek :-) To serduszko na obróżce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym spaniem. To chyba kwestia pogody albo urok jakiś czy coś;) Super, że maluch się spodobał:)

      Usuń
  2. No nie ten ogon....rewelacja i totalne zaskoczenie- mega słodziak:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga:) Nasze króliczki już od dawna mają takie ogonki.

      Usuń
  3. Ale słodkie kociaki! Ja też często pstrykam fotki Luśce,kiedy śpi. Teraz, kiedy grzeją kaloryfery, można zauważyć naprawdę ciekawe pozy.
    Króliczek przesłodki. Od jakiegoś czasu bardzo lubię szary kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami jak wezmę aparat to latam od jednego śpiącego lenia do drugiego i cykam fotę za fotą;) My też się ostatnio zafiksowałyśmy na szarości;) Dzięki za miłe słowa na temat króliczka:)

      Usuń
  4. kociaki świetne ja mam wrażenie że nasz Szaruś nie sypia w ogóle...
    króliś ekstra

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A nasze śpią na potęgę. Szkoda tylko, że nie wtedy kiedy my chcemy spać;)

      Usuń
  5. Słodziutki maluszek, a ten ogonek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śpiąca gromadka mnie powaliła na kolana!:))m A króliś jest prześliczny.:) Te drobiażdżki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta nasza gromadka rozbraja:) Fajowo, że maluch się spodobał:)

      Usuń
  7. Maleństwo słodkie oczywiście- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotki śpią totalnie, po prostu jak kamienie, bo przykra jesień i zimno usypiają, nic nowego, a trzeba mieć cały czas kota do przytulania (w chińskim kalendarzu kot/królik występują przecież jako to samo zwierzę), więc spryciula wiedziała, co zrobić.... królika!
    Śliczne jest królicze maleństwo, a zaspane kocie mordeczki do zacałowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam się cieszę jak one wszystkie są w domu. Jak kwoka normalnie;) Bo jak się robi ciepło to koty wpadają tylko na posiłki. I choć mamy podwórko ogrodzone i udało się je tak zabezpieczyć, że od prawie roku Rudy ani razu nie wylazł to i tak zawsze z tyłu głowy jakiś nerw mi łazi;) Z tym całowaniem to nie taka prosta sprawa;) Tylko Pinio lubi i nie wije się przy tym jak piskorz;) Ale takie te koty właśnie są... Za królika dzięki wielkie:)

      Usuń
  9. Uroczy króliczek i śpiochy :-) Też bym się z chęcią koło tych kociaków ułożyła i zapadła w drzemkę :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Koty są lepsze niż poduszki elektryczne;)

      Usuń
  10. Wszystko śliczne i królik i słodkie kociaki :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Que criatura mais fofa e os gatos adoraveis.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie potrafię się napatrzeć - kochane śpiochy :) Sama mam takiego jednego, rudego łobuza w domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Na śpiące koty można patrzeć i patrzeć. A jak im się coś śni to jest przy tym ubaw. Kasia często coś zajada przez sen;)

      Usuń
  13. Jak patrzę na Te Twoje koty, to aż mi się serducho śmieje! Takie są cudne! A maskotki są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Na koty można patrzeć godzinami. Na psy zresztą też;)

      Usuń
  14. Śliczne śpioszki, uroczo wyglądają :) Też bym chciała beztrosko się położyć i przespać cały dzień... Króliś rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Teraz taki czas, że człowiek pół dnia myśli o tym by przyłożyć głowę do poduszki;)

      Usuń
  15. Witam, jestem nową istotką w tym blogerskim świecie. Twoje dzieła mnie zauroczyły! Jakie cudeńka mogą powstać na szydełku! Gratuluję umiejętności i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Bardzo się cieszę, że nasze szydełkowce przypadły Ci do gustu:) A w blogowym świecie na pewno Ci się spodoba. W imieniu blogerów witamy serdecznie:)))

      Usuń
  16. Kłapouszek słodki a kociaki rewelacyjne, aż się do nich pouśmiechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczek robi konkurencję hurtowi kotów ;-) Jest przesłodki. One zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie słowa:) Dzięki:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)