czwartek, 13 listopada 2014

Tego posta nie powinno być...

Staramy się na blogu nie poruszać tak przykrych tematów jak ten, o którym będzie ten post. Ale nie mogłyśmy przejść nad tym do porządku dziennego. Ciągle o tym myślimy i rozmawiamy. I ciągle nam się nie mieści w głowie, że ktoś wpadł na taki okrutny i nieludzki pomysł. 

Akcja na FB



Skrót rozmowy z osobą, która zaczęła akcję na FB:


Petycja do podpisania dla tych, którym los bezdomnych zwierzaków nie jest obojętny:


Ludzie, którzy to wymyślili, nie mają serca. Naprawdę żyjemy w dzikim kraju. A tyle się mówi, że słabszym trzeba pomagać...

Każde wyrządzone zło wraca ze zdwojoną siłą...

Oliwa sprawiedliwa...

Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe...

Kto mieczem wojuje...




10 komentarzy:

  1. Przeczytałam... i oczom własnym nie uwierzyłam. A potem, choć z trudem, uwierzyłam, zmroziło mnie, popłakałam się i podpisałam petycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie możemy uwierzyć do tej pory:(

      Usuń
  2. Ashko, człowiek jest dziki: hoduje w nieludzkich warunkach, zabija bez cienia humanitaryzmu i... zjada:( oblizując paluchy:(
    Eksperymentuje na zwierzetach od zawsze, bo to przecież 'tylko' zwierzęta.
    Niechciane topi, głodzi, wyrzuca do śmietnika, przywiązuje w lesie do drzewa. W niedzielę chodzi do kościoła, a około Wielkiej Nocyz grzechów sie spowiada. I śpi potem spokojnie:(

    Też podpisałam.Ale skutek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby móc torturować inne stworzenia człowiek musiał je umniejszyć do "tylko zwierząt". Wstydzę się, że jestem człowiek:( Mam nadzieję, że skutek będzie taki jak było w przypadku uboju rytualnego. 26 listopada ma być demonstracja pod sejmem.

      Usuń
  3. Takie bzdury wymyślają ludzie, którzy mają za plecami biznesy, dzięki którym zarabiają mnóstwo kasy. Nie liczy się nikt i nic, tylko kasa. Aż przykro patrzeć, że ludzie dla pieniędzy potrafią zrobić takie rzeczy :( Żadnych wartości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Przyzwoity człowiek nie wpadł by na coś tak chorego. Nie wyobrażam sobie też tego jak dzieciaki będą kroiły te biedne stworzenia. I czego je to nauczy.

      Usuń
  4. Oczywiście podpisałam.
    Brak mi słów.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też. Jak się przeczyta o tych chorych pomysłach to człowieka zatyka...

      Usuń
  5. ja czytałam dwa razy bo myślałam, że nie zrozumiałam co przeczytałam choć to raczej mi się nie zdarza ... szok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też przeżyłyśmy szok. I jeszcze dzieciaki w te swoje sadystyczne pomysły będą wciągać. Ja nie wiem co się dzieje w tym kraju ale chyba jest coraz więcej psychopatów.

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)