poniedziałek, 13 października 2014

Powrót zombiaków





Dziś misiowy zombiak pojawił się nie bez powodu. Na kanale Fox rusza nowy, piąty, sezon serialu The Walking Dead. Fani serialu czekali na ten moment już od dawna. Na Strefie jest nawet licznik, który pokazuje ile dni jeszcze zostało. 

Print screen ze strony http://www.strefawalkingdead.pl

Już się nie mogę doczekać. Chipsy mam przygotowane więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać na godzinę 22.
Możecie się śmiać. W gruncie rzeczy sama się z siebie śmieję i dziwię się sobie, że mnie taki serial wciągnął:))))))))) Ale wciągnął. Teraz jest moda na przyznawanie się do własnych słabości, więc podążam za trendami ;)

40 komentarzy:

  1. Prawie mnie ten zombiak wystraszył :)
    My oglądamy pierwszy sezon Walking dead...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, że macie to jeszcze przed sobą. Pierwszy sezon jest najlepszy. Ciekawe czy też się wciągniecie:)

      Usuń
  2. Cudny zombiak :-) Wcale się nie dziwię, że Cię to tak wciągnęło :-) Każdy ma swojego Dzierżyńskiego ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Ten serial ma naprawdę dużą widownię więc pocieszające jest to, że nie tylko mi się na głowę rzuciło;)

      Usuń
  3. Zombiak wydaje się uroczy, ale te "flaki" na wierzchu. Świetnie wykonany i dopracowany w szczegółach. Ma w sobie to coś :-) Serialu nie oglądałam, nawet nie wiedziałam, że taki jest, ale przy okazji się zapoznam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i tak starałam się być delikatna w tej zombiaczej wizji;) Serial kręcą od 2010 roku a ja też go dopiero w tym roku zobaczyłam. Gdzieś usłyszałam lub przeczytałam, że ostatni odcinek czwartego sezonu przyciągnął rekordową widownię i stwierdziłam, że zobaczę "o co kaman". No i wpadłam jak śliwka w kompot;)

      Usuń
  4. No takiego Miśka się nie spodziewałam! :)
    Super jest!
    Serialu nie oglądam, mam zbyt 'wrażliwy żołądek' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udaje się nam czasami kogoś zaskoczyć;)

      Usuń
  5. te flaczki wychodzące z brzuszka sa genialne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pewne opory przy ich robieniu ale jak zombiak to zombiak i flaki muszą być;)

      Usuń
  6. Nie oglądałam żadnego odcinka i nawet zwiastuny mnie nie zachęciły.
    Ale twoje maskotki oglądam bez zachęcania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te zwiastuny też by nie zachęciły;) Ale pierwszy odcinek nowego sezonu nie zawiódł. Cieszę się, że maskoty się podobają:)

      Usuń
  7. Zombiak cudo i baaaaardzo realistyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Nie wiem czy go sobie nie zostawię.

      Usuń
  8. Świetny ten zombiak! Pomimo tych krwistych plam jest uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Zombiak musi być "krwisty";)

      Usuń
  9. Tak fajnie zachęcasz, że przy okazji zacznę oglądać serial. Skoro mówisz, że najlepsza jest pierwsza seria, to właśnie od niej zacznę. Widziałam w sieci ten tytuł, ale się nie złożyło... Zombiak robi wrażenie, a szczególnie jego rozpruty brzuszek... Ale to i tak jest słodki przytulasek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia tak polubiłam, że chyba u mnie zostanie;) Jako fanka TWD powinnam mieć taki gadżet. Ten serial trzeba oglądać od pierwszej części bo to jest historia grupy ludzi którzy próbują przeżyć wśród zombiaków. Mi też się wcześniej nie składało. Zwłaszcza, że to zupełnie nie była moja bajka. Jak to nigdy nie wiadomo co człowiekowi strzeli na stare lata;)

      Usuń
  10. Fajny misiak-zombiak I te flaki na wierzchu , hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ups to jest coś co mnie się osobiście nie podoba, ale skoro są fani to muszą być gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie podobało. I zobacz jak to się skończyło;)

      Usuń
  12. Fajowy ten zombiak :) W moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga:) Mi też się szary ostatnio bardzo podoba.

      Usuń
  13. Ale świetne ma oczy! Super zombiak. Moja przyjaciółka ogląda ten serial. Ja raczej nie przepadam za tym gatunkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) Ja też nie przepadam za tym gatunkiem. Zanim trafiłam na ten serial widziałam tylko jeden film w tym klimacie czyli "Noc żywych trupów" z 68 chyba. Czyli czarno-biały. Teraz kiedy wsiąkłam w TWD zaczęłam zwracać uwagę na takie produkcje. I rozumiem czemu TWD zyskało taką popularność. Większość filmów o zombiakach to taki chłam, że szkoda gadać. Poza TWD i "Nocą" nie spodobał mi się żaden film w tym klimacie.

      Usuń
  14. Jaki fajny zombiak! I te flaki na wierzchu - bomba! :)
    Ja niestety nie dałam rady obejrzeć całego serialu - przy którymś z odcinków zirytowała mnie fabuła i zrezygnowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Efa:) Prawda jest taka, że pierwszy sezon był super. A trzeci i czwarty to już inna bajka. Mam nadzieję, że w piątym twórcy się trochę zrehabilitują.

      Usuń
  15. Maskotka prześliczna i słodka. Za nic w świecie nie nazwałabym go Zombie. Taki serial to nie dla mnie. Ja też się przyznam - mam słabość do komedii romantycznych. A mój ukochany serial to Ally McBeal i mogę go oglądać codziennie bez końca. Nawet w przypływie szału uwielbienia zakupiłam całą kolekcję na DVD oraz krążków z muzyką z serialu, którą również słucham często.Każdy coś tam ma, co go gryzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Betko:) Masz rację, każdy musi mieć jakiegoś swojego bzika. Bo ja żyć bez bzika? Ally też lubię:)

      Usuń
  16. Zombiak jest niesamowity, ma strrraszne oczyska ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj nie, nie, nie, taki misiak zdecydowanie nie dla mnie! Wolę słodkie i przytulaśne wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zobacz jaki on jest biedny;) Rączki nie ma i "lelitka" musi nosić na wierzchu;))))))

      Usuń
  18. Fantastyczny zombiak i fantastyczny serial! :-) widzę że mamy sporo wspólnego hihi, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja wsiąkłam w TWD;)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)