niedziela, 7 września 2014

W lesie...









W lesie lato dopiero zaczyna pakować walizki;)

14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. A jaką tam widać radość :)) Zwierzaki zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Od razu nabrałam ochoty na spacer, a niestety dzisiaj nigdzie nie mogę iść bo czekam na gości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale tak spacerować z psimi towarzyszkami przez jesienny las :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jakiej mi chrapki narobiłaś na wyprawę do lasu! Ciągle są takie piękne letnie dni i powinno się z nich czerpać całymi garściami zanim lato zabierze swoje spakowane walizki. Psy zachwycone spacerem, a ja chętnie bym się tam do nich teleportowała, na tę leśną alejkę w kolory późnego lata. Ech.......

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia u nas też spacerowe weekendy, trzeba korzystać z pogody i darów lasu, u nas grzybobranie i zbieranie borówki brusznicy na przetwory zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, kijek w pyszczek i radość na całego;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och kurczaki, a mój wolny czas tak się sfilcował, że w ten weekend nigdzie się nie ruszyłam - 0 spacerów, odsapu. Ale mam nadzieję, że za tydzień będzie lepiej - dziennik wypełniony, dokumnety podrukowane, musi byc lepiej :-) A u Cię cudnie letnio.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ten las wygląda i widać, że odpoczynek na całego:) pozdrawiam serdecznie papa

    OdpowiedzUsuń
  9. Psiaczki wybiegały się , ty zrelaksowałaś . Świetnie spędzony czas

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne psiaki .Ładnie zdjęcia z lasu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia :-) Uwielbiam las i spacery po nim :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieski szaleją. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)