sobota, 30 sierpnia 2014

Antosia i Iga czyli myszki dwie:)

Antosia


Iga


 U nas ciągle trwa lato. Słońce świeci i jest cieplutko. No, może trochę liście zaczynają się złocić. Proszę się przyjrzeć dobrze fotce poniżej bo w konarach czai się... No właśnie. Kto tam się czai?



Zaczęłam nowy haft. I już się nie mogę doczekać kiedy go skończę;) Ale nie dlatego, że się go źle haftuje tylko dlatego, że kolejny haft będę robiła nićmi DMC. Użyję tych nici po raz pierwszy i bardzo jestem ciekawa jaka będzie różnica. Zapas nici na cztery kolejne obrazki zrobiłam na wiosnę. Zobaczcie jak długo muszę czekać by wypróbować nici DMC. Chyba będę miała anielską cierpliwość;)

40 komentarzy:

  1. Świetne są !!! uwielbiam Twoje wykonanie wszystkich breloczków ;) Mają to "coś" w sobie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Zwłaszcza za to "coś" :)

      Usuń
  2. I to niby ja jestem szybka w robieniu maskotek?
    Co zaglądnę to nowe ślicznotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dobra. Przyganiał kocioł garnkowi;)))

      Usuń
  3. Ach, jak kocisko lubi pozować do zdjęć! A jak atrakcyjnie wygląda w każdej sytuacji! na leżąco, na siedząco, na czająco:))) Psy uszczęśliwione, lato, sielanka... a Ty wyciągasz robotę na najbliższe... miesiące? Podziwiam te prawowite ręce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piratek faktycznie jest urodzonym modelem:) Mam nadzieję, że ta robótka to jednak będzie na tygodnie nie miesiące;)

      Usuń
  4. Antosia i Iga są świetne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszki świtene. A różnicę w niciach myślę, że szybko zauważysz - zupełnie inna gama kolorów, jakość też nieco lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwka:) Trochę się boję tej różnicy. Bo jak człowiek raz dobrego spróbuje to potem nie będzie chciał z gorszych nici robić;)

      Usuń
  6. Todos muy guapos.Deseando um hermoso domingo mi amiga que los pase genial.besitos.

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz sezon na mychy jest jak najbardziej :D pchają się do domów jak nie wiem D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas żadna myszka się do domu nie przeciśnie;) Kocia Gwardia pilnuje;)

      Usuń
  8. Kot na myszki się w czai ;-) myszki super:-) ale Twoja pomysłowość w nadawaniu im imion mnie zadziwia, bo ile ich tworzysz i nie przypominam sobie żeby imiona się powtarzały:-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zdarzyło mi się powtórzyć. Niechcący co prawda ale świadczy to o tym, że jednak mi się pula wyczerpuje;)

      Usuń
  9. Śliczne myszki , u wszystkich twoich maskotek podziwiam oczy . Masz na nie super patent !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Te oczy to moja pięta achillesowa;) Z tych jestem zadowolona ale nie wiem jak długo to zadowolenie się utrzyma;)

      Usuń
  10. hafty zawsze długo trwają więc to raczej zabawa dla cierpliwych:) u nas burzowo, zimno i już zapomniałam co to znaczy LATO:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam się z Tobą zgodzić co do haftu. To znaczy zgadzam się, że długo trwają. Ja raczej należę do osób bardzo niecierpliwych więc albo jestem wyjątkiem albo hafty działają uspokajająco;)

      Usuń
  11. Ale Wasze zwierzaki żyją w dobrej komitywie, wzruszają mnie takie międzygatunkowe przyjaźnie :-) nie wiem co to są nici DMD, ale będę czekać na Twoje hafty, bo bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze zwierzaki nie mają wyjścia i muszą się jakoś dogadywać;) Ale są u nas przyjaźnie i antypatie. Oj, są... Nici DMC to nici do haftu. Lepszej jakości niż nasza Ariadna. I podobno lepiej się nimi haftuje. Ale i dwa razy droższe są. Niestety.

      Usuń
  12. Kolejna porcja uroczych zwierzaków, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same piękności. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Cudne myszy :-) Śliczne mają mordki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)

      Usuń
  15. Myszki słodkie:) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznotki i chyba bardziej pierwsze spojrzenie mi sie podoba ;) hihi kicia wspinaczka jak ci nasi podopieczni mogą zadziwiać swą pomysłowością .Hafcik zapowiada się ciekawie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te pierwsze oczka bardziej się podobają. Ale próbuję różnych ustawień. Dzięki temu zmienia się im wyraz pyszczka. Pinio to jest prawdziwy akrobata i pomimo, że mu się u nas przytyło to włazi na każde drzewo jakie znajdzie się na jego drodze;) Jak da radę;)

      Usuń
  17. Śliczne myszki :) i się pięknie haft zapowiada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)