sobota, 19 lipca 2014

Kocurie

Rik

adoptowany

Kasia


Ludzik


Pinio


I haftowany słodziak;)

17 komentarzy:

  1. Ale słodkie te kocurki!!! Ten szydełkowy i haftowany to mistrzostwo świata. Cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jaki post, cały dla mnie! Tyle kotów i wszystkie rozkoszne! Szydełkowy kojarzy mi się z jakimś chińskim mistrzem sztuk walki czy coś w tym stylu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości i te szydełkowe i te żywe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kotki są cudne. Moja córcia też się nimi zachwycała, o Kasi powiedziała, że wygląda jak nasza Luśka tylko ma inny "dziobek"
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ashko, ale portrety zrobiłaś swoim kotom - tym żywym i tym 'jak żywe';-) Moja najwieksza sympatia to Pinio. Chociaż... Kasia to pięknotka, a Rudzielec - bardzo przystojny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dzisiaj głaskałam takiego czarnego z różową obrożą :))) Twoje kotki wszystkie wyglądają super. Dostojnie wyglądają na tej trawie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same słodziaki nam dzisiaj pokazałaś, wcale nie tylko tego ostatniego :)
    Aż się chce pogłaskać...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kociaki:-) niewiedzieć dlaczego ale najbardziej moją uwagę przyciągają rude koty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniuśkie wszystkie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie dawno mnie nie było, ale już szybko nadrabiam zaległości i podziwiam wszystko co zrobiłaś w ostatnim czasie- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kocurki są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ten poczyniony i te żywe są śliczne ;) widzę masz dom pełny kotów ^^ też je lubię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziaki ! Wszystkie są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie tu zamieszczone kotki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny koci post. Kotek szydełkowy śliczny i haftowany piękny, a te żywe sympatyczne bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie kociaki! Wszystkie są ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)