poniedziałek, 28 lipca 2014

Bransoletki i alusiowe wakacje





Jak co roku Aluś przyjechał do nas na wakacje. Wywczasował się za wszystkie czasy;) Wypoczynek w towarzystwie trzech dziewcząt był miły ale chyba męczący bo wieczorami towarzystwo padało jak po pracy w kopalni;)


U Was też takie upały? Powinnam wkleić zdjęcie termometru ale, że robiłam to przez dwa ostatnie lata to w tym roku sobie odpuszczę. Temperatura jaka jest każdy widzi;) Psy trochę biegają ale koty to leżą porozciągane jak foki i uaktywniają się dopiero w nocy. Poza Piratkiem, który grzecznie wraca na noc do domu i śpi jak dziecko do samego rana:)

20 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki. Jak na nie patrzę to od razu zastanawiam się: "jak to jest zrobione". Świetnie dobrane kolory :)
    Moja kotka też leży całymi dniami i nie reaguje na awanse czynione przez kota sąsiadów. Tamten to ma kondycję. Mamy w ogrodzie rozłożony namiot i bestyjka próbuje nad nim przeskakiwać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beva:) A co do kotów i zalotów to w końcu lato jest najlepsza porą na zakochanie;)

      Usuń
  2. fajne bransoletki
    psiaki słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Co do pasiaków to potwierdzam w 1000%;)

      Usuń
  3. Cudne bransoletki, zwłaszcza ta ostatnia odpowiada mi kolorystycznie :-) Psiaki urocze jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że bransoletki się podobają:)

      Usuń
  4. fajnie wyglądają te bransole, ale w tych temp to chyba muszą poczekać, bo nawet ręka się zbuntuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) W tych temperaturach to tylko nago chodzić;)

      Usuń
  5. Przepiękne są, kolorki bardzo mi się podobają :)
    U mnie też takie upały, dzisiaj było wyjątkowo ciepło, ale jak wracałam z roweru to złapała mnie straszna ulewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas by się przydała choć godzina deszczu;)

      Usuń
  6. Świetne bransoletki i fajne kolorystycznie :) A zwierzaki jak zwykle urocze, czyż może być inaczej...
    Właśnie nad rozpaloną W-wą przeszła burza... chwila wytchnienia...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Nawet myślałam, że ta burza do nas dotrze ale chyba poszła w innym kierunku.

      Usuń
  7. Witam serdecznie, po raz pierwszy na Twoim blogu:) Przykuły moją uwagę piękne kolory Twojej pracy! Całość pięknie się prezentuje: stylowo, oryginalnie.
    Zapraszam także do mnie, Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy pięknie i zapraszamy jak najczęściej:) I dzięki za takie cudne komplementy:)))

      Usuń
  8. Te Twoje zwierzątka to mają dobrze :) Fajnie, że mogą przyjmować letników przyjmują na lato :-)
    Bransoletki jak zawsze perfekcyjne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga:) Aluś jest u nas częstym gościem. Ale tylko w wakacje przyjeżdża na dłużej. Dziewczyny są wtedy mega szczęśliwe:)

      Usuń
  9. Fajne bransoletki. Psiaki to mają dobrze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eve:) Mam nadzieję, że nasze zwierzaki są u nas szczęśliwe:)

      Usuń
  10. Bombowe bransoletki! Świetne są!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)