poniedziałek, 26 maja 2014

Misiowe panny, Pirat i małe zakupy:)

Tania



Tamarka


Piracki pilates;)





Sprawdziłam na blogu i okazało się, że badyle z poprzedniego posta haftowałam dokładnie rok. W sumie nie dziwne, że nie mogę na nie patrzeć;) A skoro badyle wreszcie zostały ukończone zrobiłam małe hafciarskie zaopatrzenie.


Kupiłam na próbę najdrobniejszą kanwę jaką znalazłam i mulinę dmc. Od dawna chciałam ją wypróbować ale koszty jednego obrazka przy haftowaniu ściegiem gobelinowym wychodzą masakryczne. Zobaczę jak to będzie w przypadku tej kanwy. Może będę mogła rozdzielić pasemko i zużycie muliny będzie mniejsze. Kupiłam też mulinę Ariadny bo mam jeszcze spory zapas kanwy 60/10. I na razie biorę się za mniejszy obrazek;)

25 komentarzy:

  1. Twoje nowe ludki są super :) Szczególnie ten zielony przypadł mi do gustu... A kanwy są jeszcze drobniejsze, ale zazwyczaj już lniane... Natomiast na tej 18 możesz spokojnie haftować 2, a co najwyżej 3 nitkami muliny. Bardzo jestem ciekawa, co to będzie za nowy haft...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Ja używam kanwy do haftu gobelinowego i drobniejszej niż 70/10 nie znalazłam. Żałuję, że krzyżykowanie mnie tak nie wciąga. Bardzo mi się podobają takie drobniutkie krzyżyki na lnie ale zupełnie mnie nie kręci ich robienie. Niestety. Problem muliny by się sam rozwiązał;) Zrobię jak radzisz i najpierw spróbuję 2 nitkami. A jak będą prześwity to wezmę 3. Już mam naciągniętą kanwę na nowy haft. Ale jeszcze skorzystam z Ariadny. Mam zapas na trzy obrazki. A czwarty będzie zrobiony muliną dmc. I ten sobie zostawiam na koniec. Jak wisienkę na torcie;)

      Usuń
  2. Śliczne misie :-) Cudne dziewczyny :-)
    Pirat ćwiczący pilates - genialny! Jaki on jest cudowny...
    Bardzo jestem ciekawa kolejnego obrazu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczęta wyszły cudne, zwłaszcza Tamarka :). Na hafcie się nie znam, ale podziwiam za cierpliwość i wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panienki wyglądają niezwykle elegancko, aż im zazdroszczę takich pięknych sukienek.
    A Pirat chyba chce, żeby go miziać po brzuszku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne panny.
    Pirat, jak ja to mówię "kołami do góry". Jest to ulubiona pozycja mojej kici:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i słodko prezentują się Misiowe Panienki:)))
    A czysta bielutka sierść Kicia zachęca do zanurzenia w nim dłoni i pomiziania.....;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu podziwiam jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ashko, Jezu, co to za lalki; no super, złaszcza ta w łososiowym:) A opaska na głowie, z tym kwiatuszkiem!

    Oczywiście Pirat górą. Ale szczęśliwy bestia jest, ale szczęśliwy:)

    Pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne panny i jak elegancko ubrane a kawaler widać -popisuje się

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegantki z tych miśkowych panienek :-)
    A Pirat jest the best, nie ma to jak pilates na trawie :-) Zapasy zrobione, można wyszywać kolejny obraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny cud, miód, malinka zwłaszcza Tamarka ma piękne kolorki ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Panienki są przeurocze! Pięknie się prezentują w tych sukieneczkach i z kwiatkami na główkach :-) Ciekawa jestem co tam teraz wrzucisz na warsztat hafciarski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziaki!!! Wspaniałe wyszły! Ta zielona szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Misie są cudne!!! A ten "kotylion" u Tani jest kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona "misiowa" panienka jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  16. O, matko kochana, no, zakochałam się, szczególnie w Tamarce.:) Podziwiam pilates, chyba się przyłączę.;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stworzonka duże i małe są super!A takie zakupy cieszą najbardziej-ja ostatnio poczyniłam wełenkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę jak się pięknie dziewczęta prezentują:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Tamarka jest słodka jak brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. łał ale wspaniałe panny misie :) haha pirat wniebowzięty uroczy widoczek i zakupy fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)