wtorek, 25 marca 2014

Psy, koty, roballusy czyli nasza wiosna;)







Zdjęcia zrobione w piątek. Dziś jest deszczowo i szaro. Pinio zaliczył ostatni spacer na smyczy. Od niedzieli szaleje po podwórku samodzielnie. Czasami niesamodzielnie bo razem z Ludzikiem;) 
Od jakiegoś czasu okropnie nawala u nas internet. Wpadnę na dwa, trzy blogi i koniec dobrego. Pojawia się napis "problem z siecią" i koniec wirtualnego szaleństwa. Ależ mnie to denerwuje. Mam nadzieję, że uda mi się tego posta opublikować. Jeśli go czytacie to znaczy, że się udało;)

A na koniec taki mały apel do koleżanek i kolegów blogerów: nie ustawiajcie możliwości komentowania tylko dla "goglowców" bo taki odmieniec jak ja, który nie ma konta na żadnym portalu społecznościowym, nie może u Was komentować;)

18 komentarzy:

  1. U nas dzisiaj śnieg napadał. Biało wszędzie. Mam nadzieję że nie na długo bo tak ślicznie było- wiosennie. Zwierzaczki są śliczne :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne zdjęcia z cudnymi zwierzaczkami :-) U mnie od dwóch dni pada nieprzerwanie i po pięknej wiosennej pogodzie pozostały tylko wspomnienia :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na te fotki aż chce się żyć.
    U mnie za oknem słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, zwierzaczki urocze :) U mnie piątek i sobota wyjątkowo ciepła i słoneczna, niestety od niedzieli się pogorszyło i ciągle zimno i pada , mam nadzieje, że szybko się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam wiosnę i już się cieszę, bo po burasowatej pogodzie w niedzielę i poniedz. znowu słonko wyszło i jest gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia. Zwierzątka wyglądają super. Widzę, że chyba stęskniły się za wiosną, bo szaleństwo i radość aż bije z fotografii :):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham rude koty!!! I nie ma pojęcia dlaczego :P
    Ja musiałam zrobić blokadę na anonimów, bo ilość spamu , jaka mnie zalewała zaczęła mnie okrutnie wku...rzać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia !
    Wiosna uwielbiam te porę roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tak samo, piątek ładniutki, a dziś deszcz popada.
    Ale co tam o pogodzie pisać, zdjęcia ładne i to się liczy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło popatrzeć na te szczęśliwe istoty.... Bez problemu są w tu i teraz....:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonecznie, wiosennie i optymistycznie. Nie to co dziś. Oby wiosna szybko wróciła.
    Buziaki-miziaki dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia przepięknej wiosny :-)
    Uwielbiam, jak świeci słońce i u mnie od rana świeci :-) Czego i Wam z całego serca życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosna dla psiowa i kociowa biegających bez uwięzi to sama radość takie ciepełko :)
    Wcale nie jesteś odmieńcem ja też nie używam gogle + :) Pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne foty, sunia rozciągnęła się na trawie jak żaba, Ludzik z uniesionym ogonkiem - rozkoszny i taki promienny. U nas zakwitła forsycja zasadzona na jesień, jak dobrze, że już wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zwierzaczki korzystają z pięknej pogody

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne masz te zwierzaki.Może się już skończyły problemy z netem skoro się udało opublikować post :) oby ..U mnie to nawet anonimowi mogą publikować komentarze-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo nie lubię wersji blogów, w których nie mogę skomentować z konta bloggerowego, albo chociaż jako anonim. U mnie na ogrodzie też już pączki, dwa koty i pies;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wiosenne zdjęcia a zwłaszcza rudzielec w trawie :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)