poniedziałek, 6 stycznia 2014

Czort niesie po lesie...

Tym razem nie skauta ale stado składające się z przedstawicieli canis lupus familiaris i homo sapiens;)




Luśka była tak zajęta leśnymi sprawami, że jedyne wyraźne zdjęcie to to z zadem w choinkach;) I zwracam uwagę na czapkę umieszczoną na głowie wstydliwej modelki. To moja prywatna, własnymi "ręcami" zrobiona czapka. Jak wiadomo szewc bez butów chodzi. A rękodzielniczka bez własnej czapki. Ale to się zmieniło. Czapka jest ciepła, gruba i bardzo mięciutka. Jeszcze sobie chyba szalik do niej dorobię. U Was też dzisiaj tak ładnie?

16 komentarzy:

  1. Nie! U mnie szaro, buro i ponuro.:( Ale czapka rewelacyjna, z tych, które lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam ze spaceru, trzeba korzystać:-) Wcale się nie dziwię, że zwierzaki też uszczęśliwione spacerkiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Wy macie tam przepięknie!!! Taki bliski kontakt z naturą ... bezcenne:)
    I bardzo wesoła czapeczka na wstydliwej modelce:)))
    A tak po za tym to dobrze, że reszta modeli się nie wstydzi pozować;)) Fajna z was wesoła gromadka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :-) Wspaniała wycieczka :-) podobnie, jak nasza :-)
    Czapka CUDOWNA ! Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda zaiste cudna! Bystre słonko, zero wiatru, praktycznie zielone trawniki... wiosna? heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne zdjęcia! <3 jaka cudowna minka! <3
    Czapka też super.

    OdpowiedzUsuń
  7. spacer udany :-)
    pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia, psiulki są rozkoszne ;) Czapka bardzo mi się podoba, ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz fajne tereny spacerowe i do tego pogoda dopisuje... Super...
    A szalik do czapy koniecznie powinnaś dorobić :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Muszę się w końcu wybrać do lasu na spacer z psem :) Czapa super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czapka super choć ja takiego przydasia używam jedynie na nartach:) U nas dzisiaj bajeczka wiosenna i nawet zaliczyłam dluuugi spacer z wielka przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  12. A Ty nie chcesz pokazać się na zdjęciu ?! Psiaki są super - takie ludzkie !!! Czapka bardzo fajna . Moja córka ma podobną, ale kupioną w sklepie. U nas też jest pięknie już od kilku dni, czasem tylko pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy mają zdecydowanie ładniejsze buźki więc lepiej niech one pozują;)

      Usuń
  13. U mnie też było ładnie... do dzisiaj, bo jakaś wichura z deszczem się pojawiła.
    Świetna czapka i bardzo fajne psiaki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zjadło mój komentarz :-(
    Miny psiczek na rękach - bezcenne! A czapa rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna kolorowa taka na dokladnie na rozjasnienie szarosci nas otaczajacej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)