wtorek, 17 grudnia 2013

Ostatnie chwile na starych śmieciach;)

To był ciężki poranek dla Honoratki. Od rana, razem ze swoim misiowym przyjacielem, siedziała przed monitorem i zastanawiała się gdzie by chciała zamieszkać. A ponieważ to życiowa decyzja, nie było jej łatwo. I kto by pomyślał, że taka mała Honoratka z takim małym misiem mogą się tak kłócić. Dobrze, że nie doszło do rękoczynów.


Ostatecznie musiałyśmy wkroczyć i rozdzielić to towarzystwo. A decyzja o nowym domu zapadła na wyższym szczeblu;)


Nową opiekunkę prosimy o kontakt na maila.
A Honoratka podpowiada, że liczy na powitalne przyjęcie;)

Wszystkim serdecznie dziękujemy za zabawę:)))

19 komentarzy:

  1. No szkoda, szkoda. Trudno. Może następnym razem, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dobrze mi się zdaje, że mój komentarz był piąty??? :)))))))
    Bardzo, bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Beva !! Chyba dobrze policzyłam ;)
    Ja się tak długo zastanawiałam czy wziąć udział czy nie, bo Honoratka jest super i chętnie bym ja przygarnęła, ale że umie szydełkować doszłam do wniosku, że pozostawię szanse innym, którzy nie szydełkują ;) Choć teraz trochę żałuję... Następnym razem się zapiszę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach i Honoratka z misiem niestety nie do mnie się wybiera ;) Gratuluję zwycięzcy i dziękuje za fajną zabawę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarze i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach jak ja zazdroszczę zwyciężczyni :P
    gratki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, smutno mi, że Honoratka nie zamieszka z nami, ale gratuluję, Beva, z całego serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję oczywiście i Honoratka na pewno będzie się dobrze czuła w nowym domu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech .... Gratuluję zwyciężczyni .
    Wielkie dzięki za sympatyczną zabawę .

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwycięższczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! i zazdraszczam ach, jak zazdraszczam, chlip chlip ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę, że Honoratce i Towarzyszowi będzie całkiem nieźle u nowej właścicielki :)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A pod 5 to niestety nie byłam ja:(
    Pozdrawiam i gratuluję zwyciężczynię!

    OdpowiedzUsuń
  14. congrats :)
    Can I have a pattern?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)