sobota, 16 listopada 2013

Kto pokocha Honoratkę i jej misia?


Idzie zima. A Honoratka i jej miś nie mają gdzie mieszkać. Czy ktoś ich przygarnie i pokocha?

Niedogodności, które trzeba pokonać by zaprosić Honoratkę do siebie łatwo da się przezwyciężyć. 

Wystarczy:
- zamieścić powyższe foto u siebie na blogu
 - zostawić komentarz pod tym postem

Opcja dla Fejsbukowców:
 - info na fejsie o Honoratce
 - wpis w komentarzach z linkiem do wpisu na Facebooku 

Na chętnych czekamy do 17 grudnia. Wtedy zapytamy Honoratkę, u kogo by chciała zamieszkać;)
 Honoratka do nowego domu nie pojedzie z pustymi rękami:)

 Czy ktoś się zdecyduje na nowych lokatorów?

46 komentarzy:

  1. Honoratka i jej miś to świetna parka. Ja chętnie zrobię dla nich ciepły kącik u siebie w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już Dziewczynę z Misiem pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Honoratka byłaby u mnie miłym lokatorem:-) Banerek już dumnie się prezentuje na moim blogu, a kciuki będę mocno ściskać, może dopisze mi szczęście i zamieszka u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo chętnie przygarnę Honoratkę i jej misia. Moja siostra się wyprowadziła, to może nawet zająć jej pokój :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Honoratko, zapraszamy Cię serdecznie. Oferujemy własną półeczkę (w pełni umeblowaną), dostawkę dla misia, małą dziewczynkę jako towarzysza zabaw, kota domowego jako prywatnego ochroniarza i dużo, dużo miłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Honoratkę już pokochałam.Mam nadzieję,że będzie to z wzajemnością :D Banerek u mnie po lewej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! W jej oczach można się zakochać bez opamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czemu nie? dziewuszka wygląda pięknie! Też chętnie się ustawię w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Jedną Taką Małą z dobrym serduszkiem, która pokochałaby Honoratkę od pierwszego wejrzenia ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Honoratkę niezwykłej urody przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jak tu nie kochać takiej ślicznej Honoratki? Z jeszcze śliczniejszym misiem (boski kolor)? Z przyjemnością zaadoptuję oboje.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Honoratka cudna :) przygarnę ją chętnie
    dyrdzielxd@wp.pl
    pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecież te oczęta Honoratki zmiękczyłyby niejedno serce. A jak dziewczyna ma oprócz misia jeszcze jakieś bagaże ze sobą, to też się miejsce znajdzie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.facebook.com/erica.doubletrouble tu jest link ,udostepniłam te cuda oczywiscie-musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja reakcja "WOW ALE SUPERAśNA !!!!!", a moja córeczka aż zapiszczała: "jaka fajna lala i miś słodziaczek !!! :D" z wielkim uśmiechem na buzi :) Taka reakcja mówi sama za siebie :) Więc widać, że każdemu przypada do serducha i małym i dużym :) Link po prawej :P
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych tak superowych prac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ona chce zamieszkać u nas! Zdecydowanie widzę to w jej oczach :) A kto ją pokocha bardziej niż moja córa, która lubi takie klimaty?! Oj, długi będzie ten miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w konkursie nie startuję (nie będę robić konkurencji mamom powyżej), ale bardzo podoba mi się Honoratka, jeszcze bardziej jej misiaczek, a najbardziej ten żółciutki pająk :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna Honoratka, z miłą chęcią ją przygarnę :)
    Blog: http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Było by słodko mieć ją u siebie :) więc staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja, ja kocham Honoratę i jej misia też kocham !
    To lecę szykować pokój dla nowych lokatorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się ustawiam w kolejce ze swoimi szkrabami :) One uwielbiają takie przytulanki :)
    Banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorąco, najmocniej zapraszamy Honoratkę do nas!

    Honorcia mnie oczarowała.
    Miłość zdobyła od pierwszego spojrzenia swoimi wielkimi cudownymi oczami.

    Jestem pełna podziwu jak można stworzyć takie cudo........

    Zapraszam, zapraszam Królewnę do nas. Będzie miała u nas jak u mamy :):)

    Serdecznie pozdrawiam i cieplutko zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią się nimi zaopiekuje ;))
    Zapraszam do mnie http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Honoratko moja miła chociaż dzieci u mnie nie ma, to serdecznie Cię zapraszam byś to do mnie przybyła . Będziesz miała jak u mamy, swój pokoik doskonały. Więc nie zastanawiaj się zbyt długo, tylko przybądz do Beatki :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką chęcią przygarnę to maleństwo ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely doll ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przygarniemy Honoratkę z przyjacielem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Honoratko czeka na Ciebie różowa kołyska, przytulna kołderka i malutkie serduszko które Cię będzie przytulać i kochać, zapraszam do przyjedź do mnie. Cudna laleczka . pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, i pokocham, i przygarnę! Cudne.
    http://mojkolowrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Honoratka już została pokochana przez moją córeczkę :)
    lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. przytulę, utulę... :*
    banerek tu: http://jej-art-terapia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja Honoratkę przygarnę i przy wigilijnym stole z nią zasiądę ;)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachwycam się lalkami w Twoim wykonaniu nie od dzisiaj. Przygarnę, przytulę Honoratkę!

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka ona słodka,moja córeczka byłaby nią zachwycona,zapisuję się,pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Honoratkę pokocha moja córeczka, która przyjdzie na świat w lutym ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak się składa że mogę zapewnić Laleczce ciepły kącik :o)
    Pozdrawiam

    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja tu nie byłam??? jak kto???
    oczywiście że się zapisuję !!! jest bosska!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna. Przygarniemy bardzo chętnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Honoratka już skradła mi serducho :) I to imię, fantastycznie do niej pasuje :) Z przyjemnością przygarnę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. A dlaczego mnie tu jeszcze nie ma? No to jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem jak ja to zrobiłam, że dopiero teraz zauważyłam rozdanie, na szczęście się wyrobiłam, więc ustawiam się w kolejce osób chcących Honoratkę zaadoptować :).

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka fajna lala :). Jeszcze takiej nie widziałam, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)