środa, 27 listopada 2013

Kolorowe ptaszki i słodka Kachna:)



31 komentarzy:

  1. Fantastycznie uchwycona kicia:-) Ptaszki jak zawsze- istne mistrzostwo:-) A kotek ich nie stara się podkraść do zabawy?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Kasia na tym zdjęciu bardzo się podoba. Na żywo jeszcze bardziej ale tu ma taką fajną minę. Moje koty mają po uszy szydełkowych zabawek;) Tak to jest ja ma się nadmiar czegokolwiek. Nawet włóczki ich nie interesują;)

      Usuń
  2. Śliczne ptaszki :) A te oczy kota, mój tez tak patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałoby się wyściskać ten cudowny pyszczek:))...
    A kolorowe ptaszyny niczym wspomnienie lata... Fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę pewne podobieństwo... do siebie oczywiście :-)))) W końcu moja imienniczka.
    Ptaszki cudowne. Bardzo podobają mi się ich nogi - idealnie do nich pasują.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśki zdecydowanie mają to "coś":)))

      Usuń
  5. Śliczne !!! I ptaszki i kot :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby to była mina na widok ptaszków? Notabene przesłodkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptaszyska rewelacyjne, kicia oczywiście też :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ptaszory ! Czy w nóżkach mają drucik , że tak pięknie stoją ?
    Kicia słodziutka







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakkolwiek by to nie zabrzmiało stoją same;) Długo się nie utrzymują co prawda ale do zrobienia zdjęć wystarczyło.

      Usuń
  9. A ptaszorki to tak same na nogach swoich cienkich się trzymają? :) Fajne są! Takie proste, a takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez krótki czas trzymają się same na tych nóżkach:)

      Usuń
  10. oj Kachana słodziutka, oj słodziutka:)
    A ptaszorki cudniaste!:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te ptaszki. Cudne skrzydełka mają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzowsko wydziergany ptaszek;) Urocza kocia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych ptaszorach!!! kociakowi piękny portrecik wyszedł;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszki cudo,a kicia przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ptaszyska wyszły bardzo zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny ptasi wyrób:) Są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie kici wygląda jak obraz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zabójcze ptaszory!!! A zdjęcie kici jest przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  19. 0v0 moje ulubione i ponownie piękne kolory, bardzo je lubię i kolory i ptaszory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ptaszki przeurocze. Świetnie Ci wyszły :) A kicia fajna bardzo...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podobają mi się ich kurze łapki, takie realistyczne są :-)))
    Kasia cudna jak zawsze, kocia miss :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nóżki, nóżki - znakomite! A kocia, wiadomo, piękna. I to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne ptaszki :D a fotka kotka dosłownie w powiększeniu, ramę lub antyramę i na ścianę :D
    Słodkie i te żywe i robione :)
    Pozdrawiam serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ptaszki rozłożyły mnie na łopatki. cudne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)