poniedziałek, 24 czerwca 2013

Misiaczków u nas dostatek;)

I znowu te miśki. Ale tym razem z ochrony czyli misie-breloki.



adoptowany




Zaczęłam nowy haft. Tym razem dużo większy. Poprzedni miał 160 x 120, w moim przypadku półkrzyżyków a nowy ma 200 x 280. I przy tej wielkości sprawa się skomplikowała. Wyszywam od górnego lewego rogu a ponieważ nie mam rąk jak inspektor Gadżet musiałam się nagłówkować co tu zrobić żeby się nie męczyć. Żebym w ogóle mogła haftować bo tak to w zasadzie było to niewykonalne. I ostatecznie robię teraz obrazek do góry nogami i od prawego boku. Polak potrafi;) Wam pokaże oczywiście obrazek odwrócony.


Generalnie to zrobiłam błąd, że wybrałam dwa kwiatowe obrazki pod rząd. Ale ponieważ na oba mulinę kupowałam za jednym razem to muszę się trochę pomęczyć z tymi badylami;) Następny obrazek to będzie albo zwierzak albo jakiś widoczek. 

A na zakończenie chciałam pokazać koty budkowe:



Najpierw myślałam, że tylko Minik będzie korzystał z tego dobrodziejstwa. Reszta wcale nie była zainteresowana. 
Ale wczoraj przyłapałam Kachnę na okupowaniu budki. 

28 komentarzy:

  1. po prostu miśkowy świat u ciebie:P a ten haft zachwyca, już czekam na resztę! też bym się kiedyś tego chciała nauczyć. długo się się uczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że wcale się nie uczyłam. Tak jakoś wyszło;) Polecam bo to naprawdę fajna odskocznia:)

      Usuń
  2. Śliczne misie :-) a w paski - idealny :-)
    Uwielbiam oglądać Wasze koty...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Koty się bardzo cieszą, że są takie popularne:)

      Usuń
  3. No i jak tu się nimi nie zachwycać? No jak? nie można;-) Prace boskie, koty słodkie, wszystko mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne misie- ostatni wygląda na luzaka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej urzekł ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te miśki są cudne :))

    podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne misiaczki a ten pasiasty , wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne wesołe misie :-)
    Nowy wieeelki haft - wielkie wyzwanie. Powodzenia! Lubię jak pokazujesz fragmenty i postęp w pracy - jak z niczego nagle wyłania się piękny obraz :-)
    A Minikowi wyszło jedno czerwone oczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lubię u innych oglądać postępy w hafcie to i swoje skromne wypociny pokazuję;) Specjalnie nie pokazuję na początku jak będzie wyglądał cały haft, żeby te osoby które nie znają danego wzoru miały taką małą niespodziankę. Białas prawie na wszystkich fotach gdzie błyśnie lampa ma jedno oko czerwone a jedno zielone. Serio:)

      Usuń
  9. Misiaczków nigdy dosyć. Szczególnie takich ślicznych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat pełen misiów jest weselszy:)

      Usuń
  10. I kiedy Ty to wszystko robisz - wysyp misiaczków uroczy :))do tego hafcik ciemna magia mmm i po nocach książki hihi to to ostatnie jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam robić więcej ale jakoś nie mogę powiększyć moich mocy przerobowych;) Nocne czytanie mam od dziecka i chyba to się już nie zmieni;)

      Usuń
  11. Ale kolorowo! Pasiakowy dla mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tymi misiami, są przecudne! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... Znowu miśki i znowu takie urocze! Są śliczne:) i te ich niewinne minki:) haft zapowiada sie ciekawie:) pięknie rosną te badyle;)
    kociaki obledne:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystkie miłe słowa:)

      Usuń
  14. I Ty to sama, własnymi rękami? jej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)