sobota, 15 czerwca 2013

Misiaczki z naszej paczki:)

Bertranduś



Peleo



Mateuszek


Stefek


Haft wreszcie skończony. Teraz jeszcze trzeba wybrać "paszporta" i można oprawiać. Tylko jak się go wybiera? Może ktoś wie? Dla mnie to czarna magia i póki co wydaje mi się to trudniejsze od samego haftowania.


I rzadki widok na naszym podwórku. Niestety. Minik na spacery nie chce wychodzić. Tym razem został wyniesiony na rękach. I nawet ze dwadzieścia minut posiedział pod dzikim bzem. A potem oczywiście biegiem wrócił do domu.


Koty są dziwne;)

38 komentarzy:

  1. Jaki ten haft przepiękny. Kurcze ale masz talent:) Ja to tylko rysuję ale takie coś to musi strasznie długo czasu zajmować, co? Bardzo mi się podoba. Wszystkie kolory są świetnie dobrane i cienie bomba:P Miśki oczywiście też urocze:) No a te cudownej urody kociątko to proszę ode mnie uściskać:P Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to się wydaje, że do tego typu haftu wystarczy cierpliwość;) Do rysowania to trzeba mieć talent. Haft jest robiony ze wzoru więc generalnie kolory i cienie to nie moja zasługa. Może odrobinę bo trochę zmieniłam kolory, żeby obrazek nie wyglądał jak pstrokata papuga;) Minik wyściskany:)))

      Usuń
  2. Misiaczki, jak zwykle, świetne. Haft jest prześliczny, podoba mi się i wzór i kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Wzór jest z gazetki więc bez problemu dostępny:)

      Usuń
  3. Haft przepiękny !!! Jak to - tak szybko wyhaftowałaś ???!!! Cudo !!! Pewnie będzie teraz zdobić jakieś godne tego wnętrze. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko? A mi się wydawało, że siedzę nad nim i siedzę;) Zwłaszcza pod koniec. Chciałam go powiesić w przedpokoju bo nie mam tam nic na ścianach. W zasadzie poza wieńcem w kuchni to nigdzie nic niem mam na ścianach i czas to nadrobić:)

      Usuń
  4. Wyjątkowo piękny haft i tak szybko ... szok! Miśki jak zwykle do kochania i przytulania zestaw rozweselająco przytulaśny, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jednak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia;) A mi się wydawało, że go haftowałam i haftowałam. Dziękuję za miłe słowa:)))

      Usuń
  5. Stefek genialny. Ja oddawałam swoje prace do oprawienia do profesjonalnego punktu i tam pomagała mi w wyborze ich pracownica - równie profesjonalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała oddać do profesjonalnego punktu ale nie mam kasiorki. Zawsze się znajdzie coś pilniejszego. Ale zrobiłam symulację z kolorami passe-partout i chyba sobie coś wybierzemy komisyjnie;) W imieniu Stefka dziękuję za komplement:)

      Usuń
  6. Śliczne misie :-) Sami chłopcy... ale wszyscy niebywale przystojni :-)
    Haft wspaniały. Bardzo, bardzo mi się podoba.
    Koty są dziwne, a ludzie jacy dziwni... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Tak jakoś wyszło, że same chłopaki. Koty są tylko dziwne, ludzie to dziwolągi;) Moje koty są tak różne, że czasami to się zastanawiam czy one są na pewno tego samego gatunku;)

      Usuń
  7. haft faktycznie pięknie wyszedł, a " paszport" jak go nazwałaś... najlepiej wybrać w przyzwoitej pracowni, mając w ręce to cudo i albo lecimy z podobnej kolorystyce, albo kontrastowo. Jak weźmiesz do łapek to na pewno się zorientujesz co piękniej będzie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Zrobiłam sobie symulację i chyba wstępnie coś wybrałyśmy. Nawet jestem zaskoczona bo najlepiej wygląda kolor o którym wcale nie myślałam. Pracownie są poza moim zasięgiem. Ale damy radę:)))

      Usuń
  8. Paczka misiaczków jest cudna!!! Każdy wyjątkowy i oryginalny :) A haft to istne dzieło! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka kłania się nisko:))) Dzięki za komplementy:)

      Usuń
  9. Prześliczne sa te Twoje misiaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft bardzo mi się podoba :) Misiaki prześliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiolki są urocze - co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu chłopaków:)

      Usuń
  12. Jakie cdne misiaczki:) hafcik pieknie sie prezentuje:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Haft na razie zwinięty i czeka na oprawę;)

      Usuń
  13. Przepiękne słodziaki tworzysz i hafcik cudny powstał :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiek w szaliku - to mój faworyt.:) Piękny obraz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cuuudny haft, tylko co to ten paszport? Jakaś ramka??? Bo czuję się głupia ;-) Miśki jak zawsze bombowe, ale chyba przesadziłaś z tym szalikiem u Peleo, chłop się zagotuje w te upały ;-) Ciumeczki dla ślicznego białaska Minika, słodziak z niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wilddzik. Paszport to passe-partout. Ja tak mówię bo tak mi się kiedyś powiedziało i już tak zostało;) Peleo ostatecznie może z szalika zrobić taką przewiązkę jak mają zawodnicy sumo;) Minik wycałowany. A słodziak z niego bez dwóch zdań:)))

      Usuń
  16. wow krety przynosi i jaszczurki! no moje nie wychodzą z mieszkania(my w bloku mieszkamy) więc kto wie co by zrobiły, jakby ich wypuścić:P Jak narazie mam martwe owady:D heh:)Twój to już zaawansowany łowca:P Ja to znowu kocham ciepełko, uwielbiam się smażyć na słonku:P Odkryłam, że Riko też to lubi, ale Dziob woli w cieniu siedzieć:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiaki śliczniaki ! Piękne , zresztą jak wszystkie twoje wytwory

    OdpowiedzUsuń
  18. Misiaczki bardzo pocieszne, a haft pięknie się prezentuje!
    "Paszport" najlepiej wybrać u "oprawiacza". Na pewno pomoże w wyborze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne misiaczki, takie słodziaki. Koty to indywidualiści nic nie poradzisz na to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)