wtorek, 14 maja 2013

Tavitkowa ochrona:)

zatrudniony;)








Przyroda u nas szaleje:)




18 komentarzy:

  1. Superaśne breloczki :)) Piękna zdjęcia przyrodnicze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię te zwierzaki !!! Pięknie się u Was zrobiło. U mnie też zielono nagle :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe breloki :-) Uwielbiam je i już...
    Piękne zdjęcia przyrody.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te szydełkowe cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne miśki.
    U nas też nareszcie zielono się zrobiło. Tylko wciąż jeszcze chłodno, zwłaszcza w cieniu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słonka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale superowe!!!
    U mnie przyroda też rozszalała się na dobre! Uwielbiam ten stan :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Taviki, no i dodatkowe dydnadełka bardzo mi przypadły do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super!!!! Ten na pierwszym zdjęciu urzekł mnie do głębi. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,pozdrawiam i podziwiam,fajny blog.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Miłego i słonecznego popołudnia Ci życzę.Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, nieustająco podziwiam pomysły i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. One są po prostu genialne, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. twoje prace sa nieocenione :) swietne pomysły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ashko, stworki bardzo przyjaźnie się prezentują! U mnie przyroda też szaleje; w postaci kamionki. Po całych nocach:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)