niedziela, 21 kwietnia 2013

Kic, kic, kic







25 komentarzy:

  1. mistrzostwo świata!:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, jak zwykle tylko mogę się zachwycić! A te pomponiaste ogonki są takie cudne:) Słodziaki. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabyłam takie cudo do robienia pomponów i aż mi się chce robić takie kicańce:) Również pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja też zwróciłam uwagę na te pompony :) Pompony to moja pięta achillesowa. Chyba też powinnam nabyć takie cudo.
      Zajączki są bardzo wdzięczne (jak wszystkie Twoje prace).

      Usuń
    3. Polecam to ustrojstwo do robienia pomponów bo naprawdę pomaga. A takie ogonki są super:)

      Usuń
  3. Jakie cudne :-) Słodziaki :-)
    A te ogonki... wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Mi się też takie ogonki podobają. Wcześniej robiłam kulki ale nie byłam z nich zadowolona;)

      Usuń
  4. O rany! Sama słodycz. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Passei para uma visita.
    Seu trabalho é perfeito... eles são tão fofos!
    ♪♫ Boa semana!
    ღ° Beijinhos do Brasilღ
    ¸.•°♡♡⊱彡

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwszy kicuś jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Eryczek. Na pewno jest z siebie dumny:)

      Usuń
  7. Śliczne są te Twoje "wełniaczki".

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! A ogonki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodziaki!!! Świetne mają uszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny zając, jak zając Poziomka z Tik-taka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)