Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 lutego 2013

Mareczek szuka domu


Kto ma ochotę przygarnąć Mareczka? 

Jest kilka przeszkód ale na pewno da się je pokonać;)

A przeszkody są następujące:
- zamieszczenie powyższego foto u siebie na blogu
- wpis w komentarzach

I jeszcze opcja dla Fejsbukowców:
- info na fejsie o Mareczku
- wpis w komentarzach z linkiem do wpisu na Facebooku (o Mareczku oczywiście)

Na chętnych czekamy do 30 marca. Wtedy zapytamy wyrocznię gdzie Mareczkowi będzie się dobrze mieszkało;)
Mareczek do nowego domu zabierze powitalne podarki;)

Są chętni?

Lista zostaje zamknięta. Proszę się już nie zgłaszać.

62 komentarze:

  1. No pewnie, że są chętni!!!! Ja z ogromną radością przygarnę Mareczka a jak jeszcze zabierze ze sobą całą masę cukierasów to tym bardziej go przygarnę "0)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chętna w 100%. Uwielbiam Twoje szydełkowce i zakochałam się w Mareczku od pierwszego wejrzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią przygarnę Mareczka,a jeszcze większą ochotę ma na niego mój Synuś.U nas w domku będzie mu najlepiej:)Synuś się nim dobrze zaopiekuje i będzie o niego bardzo ładnie dbał:)Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcęęęęęęęęęęęęę!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapytajcie wyroczni, może to będzie u mnie, bo jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój synek też chętny na Mareczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam bardzo młoda byłam zakochana totalnie w nauczycielu uczącym mnie matematyki... Marku właśnie... :-) Przygarnę go :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja to obowiązkowo się zgłaszam ;-)
    Banerek już wklejony, pozostaje czekać na werdykt :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy przynajmniej dwoje chętnych, więc zgłaszam się do zabawy.
    Baner umieściłam na blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że jestem chętna. Zaraz wrzucę info na Fejsa i u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejka długaśna się robi, ale nic do stracenia:)Staję oczywiście grzecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnych to tu będzie sporo ,między innymi ja :) U mnie Mareczek by miał dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ po co pytać wyrocznię, skoro odpowiedź może być tylko jedna- u mnie. (napisałam z "beszczelną" pewnością siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako antytalent szydełkowy - znajdę dla Mareczka wygodne miejsce :)
    Nie mogę Was znaleźć na Fb, buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja! Ja jestem chętna! To ja lecę wypełnić wszystkie wymagania adopcyjne i będę grzecznie czekała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie było by mu baaardzo wygodnie :D Lubię takich przystojniaków, więc ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już GO pokochałam....i bardzo za nim tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mareczku Drogi!
    Gdy wczoraj wieczorem spojrzałam w Twe smutne oczy, nie mogłam zasnąć!
    Wróciłam dziś z samego rana, prosząc byś spakował manatki i wyruszył w drogę. Dokąd? Jasne,że do mnie. Ucałuję Cię i przytulę , juz czekam na Ciebie. Nawet okna umyję, bys mógł patrzeć na wiosnę:)
    Do zobaczenia! Czekam!
    ----------
    Pozdrawiam i zycze miłego dnia, fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wystarczy spojrzeć w Twe oczęta Mareczku by się w Tobie zakochać i zaprosić do mego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyglądam się z zachwytem, bo z Mareczka fajny chłop.
    I tak sobie cicho marzę, aby wpadł na mój trop,
    I zapytał listonosza, jak odnaleźć mój dom,
    I znienacka wpadł do mnie niczym z nieba jasny grom.
    Mógłby na zawsze odgonić samotności mej cień
    I sprawić, aby uśmiech witał każdy nowy dzień.
    Pozdrawiam słonecznie ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej mój synek jest nim zachwycony może nam się uda go zaadoptować hihihi cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie przygarnę takiego przystojniaka, dam dom, miejsce na półce i nazwisko :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie Mareczka przygarnę do serducha, jaaa :))) Pozdrawiam prawie wiosennie :)

    Zapraszam również  (jeśli masz ochotę, będzie mi niezmiernie miło), do wzięcia udziału w mojej zabawie: KLIK-> Pisankowy Zawrót Głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) Widzę tu kandydata na zastępczego braciszka dla mojego synka :) Już od jakiegoś czasu Michałek ciągle pyta o braciszka. Intensywnie nad tym z mężem pracujemy ale to i tak zawsze tylko 50% szas :). A tu taka okazja. A jestem pewna, że dobrze by się nim zaopiekował :) Tuliłby go, czytał bajki, śpiewał swoje ulubione piosenki, tańczył z nim, zasypiał i budził się obok niego :) Tak więc ustawię się w kolejce i spróbuję swojego szczęścia :) A nuż się uda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to bym go przygarnęła z chęcią oj miałby u mnie dobrze dobrze :))) Emilka by go karmiła na pewno tuliła :)))

    pozdrawiam ciepło :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Mareczku znajdziesz swoje miejsce w moim domu.
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Może u mnie będzie Mareczkowi dobrze? Czekam na łut szczęścia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciepły domek czeka. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodziak, nasza rodzinka chętnie przygarnie Mareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Smutaska przygarnę z radością! :)

    Buziaki ślę,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy Mareczek lubi podroze? A moze nowego jezyka by sie chcial nauczyc? Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również chętnie bym go przygarnęła^^
    Śliczny jest^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdyby przystojny Mareczek zjawił się w moim domu, zrobiłabym mu czapeczkę, bo pewnie mu zimno w samym szaliczku- w obecnej chwili oznak wiosny brak.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki cudowny... ;D
    Oczywiście jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. No przecież on właśnie na mnie patrzy i mówi: Kasiu przygarnij mnie. To ja więc chętnie zaadoptuję Mareczka i zamelduję w mym mieszkanku . Przecudnej urody ten Mareczek jest nooo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem chętna do przygarnięcia tego słodziaka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. MAm jednego Mareczka już w domu i chętnie przygarnę tego smutnego.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mereczek jest cudowny i dostrzegam w nim podobieństwo do mojego taty - też Marka :) Jestem chętna do przygarnięcia i opieki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się! Mój Maluch na pewno nie pozwoliłby się Mareczkowi nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam Mareczka do siebie:)
    https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Och bardzo chętnie przygarnęła bym Mareczka i przytuliła do serducha bo ma taką smutną minkę :-)

    Pozdrawiam!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mareczków u nas nigdy dosyć!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja chętnie Mareczka przygarnę. Może się czuć u mnie jak u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mareczek jest cudny... pewnie, że go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj Mareczek pewnie by się zaprzyjaźnił z moimi misiami :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mareczek jest cudowny, chętnie go przygarnę :) Obrazek umieściłam już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki cudny Mareczek :) Moje dziewczyny z miłą chęcią się nim zaopiekują - będzie miał u nich jak w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. das Bärchen ist sehr goldig! Ines

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochałam się w Mareczku i chętnie go przygarnę, zwłaszcza że świetnie pasuje do mojej czerwonej pracowni :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bardzo chętnie przygarnę Mareczka :).
    Pozna Klemensa, Bonifacego i na pewno będzie mu u nas dobrze :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie Mareczki to fajne chłopaki. Przygarniemy, pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również ustawiam się w kolejce po Mareczka :-)
    zapewnić mogę że moje chłopaki dobrze się nim zaopiekują :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  54. mam nadzieję że mi facet z zazdrości o Mareczka w domu nie będzie odstawiał scenek :) A może Mareczek zakumpluje się z Czesiem i Czarusiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja z ogromną przyjemnością przygarnę Mareczka bo jest mega przystojniaczkiem hihi :)

    Banerek: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  57. Uhuhuhu....
    I ja z ogromną radością zapiszę się do zabawy!
    I z otwartymi ramionami przyjmiemy Mareczka w nasze skromne progi!!! boski jest! :)
    Moja (nienarodzona jeszcze - ale już niedługo:)) córeczka na pewno chętnie zaprzyjaźni się z Mareczkiem :)

    bannerek u mnie na blogu, gdzie oczywiście zapraszam serdecznie w odwiedziny:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią zgłaszam się do adopcji Mareczka. Mam prawie 4miesięcznego synka i planujemy mu jakieś todzeństwo. Staramy się z mężem o dzidziusia, no ale wiadomo, to wszystko trwa...
    A Mareczka z otwartymi ramionkami przyjmiemy już od ręki, jego smutne oczka wypełnimy radością i zaopiekujemy się nim najlepiej jak potrafimy :)

    banerek tutaj http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wielką ochotą zgłaszam się ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)