sobota, 23 lutego 2013

Gulgol wiśniowy

adoptowany






21 komentarzy:

  1. czadowy!!!! paluchy u łapek ma genialne "0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ashko, fajny, fajny Gulgolek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak!!!!A z tym ciachem wygląda bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny Gulgol w każdym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki :-) Taki do przytulania :-)
    Zakochałam się...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gulgol przypomina mi z wyglądu mojego sąsiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy to z jakiejś bajki, ale monster jak nic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozbrajające i ta sesja zdjęciowa- świetne po prostu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pożrał serduszko ??? No to po łapkach go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką faceta! Ale czego nie u Was?! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gulgol jest rewelacyjny! w ogóle piękne rzeczy tworzysz :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gulgol pożeracz serc już pisałam że się w nim kocham? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow paluchy uwielbiam... Super kolo z niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)