środa, 19 grudnia 2012

Kociaki

Dziękuję Vipaszkom, które pokusiły się o interpretację pod poprzednim postem. Do tej pory siedzi mi w głowie interpretacja Agagbu i Kasicy53. Macie talent, nie mogę przestać się śmiać:))) A Duża Mała Mi trafiła w sedno.
ArtStyle proszę o kontakt mailowy. 

Czas na tytułowe kociaki.

Davko (wzrost 14,5 cm)
adoptowany


Olafek (wzrost 14 cm)

Ruffo (wzrost 12 cm)

Titi (wzrost 13 cm)
adoptowany




Walduś (wzrost 26,5 cm)




Mały Kicimiaudżarek (wzrost 9,5 cm)



24 komentarze:

  1. kociaki na medal!! i rozczuliło mnie ubranko, które ma Davko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Davko mnie zauroczył. Jest absolutnie przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :-)
    Wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są te kociaki a Davko jest najurodziwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten w czapie jest czaderski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są superowe, ale ten pierwszy po prostu wymiata. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Davko w czapce - to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  9. kociaki wymiatają :) szczególnie ten pierwszy moj faworyt

    OdpowiedzUsuń
  10. ✿✿¸.•♪
    Seu trabalho é bonito, um mimo!!!

    º° ✿✿¸.•♪
    "O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    Boa sexta-feira!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam tu niejako z rozpędu i aż mnie zatkało z zachwytu - pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam bardzo i zapraszamy częściej:) Wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  12. Przepiękne kociaki :)))
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Beatko i Tobie również życzymy wesołych Świąt:)

      Usuń
  13. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również życzymy wszystkiego co najlepsze:) A kociej bandzie przesyłamy noworoczne całuski w trójkątne noski:)))

      Usuń
  14. Zdrowych i Wesołych Świąt

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie i również życzymy wszystkiego dobrego:) I Misię prosimy od nas ucałować:)

      Usuń
  15. Mruczaśne kociaczki i życzę WAM aby Nowy Rok był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Davko - moja sympatia; a ta czapa! a te majtki :) to znaczy - ogrodniczki - chciałam powiedzieć. Urocze. Urocze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)