czwartek, 22 listopada 2012

VIPaszkowe podobamisie:)

Powroty nigdy nie są łatwe ale chyba już  czas wrócić do blogowego świata. I żeby nie było, że wracamy z pustymi rękami to przygotowałyśmy taki mały zestaw dla naszych VIP-ów.


Vipaszkowa lista przedstawia się następująco:


Jeśli jesteś VIPaszkiem to pytamy Cię ładnie czy Ci się podoba przygotowany przez nas zestaw? Prosimy również o dyskrecję;) Czyli nie ogłaszamy na swoich blogach, że nam się taki zestaw podoba;)
A 16 grudnia pochwalimy się co też nam się w nocy przyśniło;)))

Dziękujemy również z całego serca za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
I za wszystkie serdeczne maile:)))

36 komentarzy:

  1. O raju, taki dyskretny i wielki powrót! W wielkim stylu! Jak przystało na Gwiazdy szydełkowych cudeniek. Strasznie podobamisię wsićko! Aż się posepleniłam z wrażenia! I strasznie ciekawi cóż tam się kryje! A swoją drogą to fajnie że już jesteście. Trochę sie tęskniło :) Przystaję do zabawy i ani mru mru! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) I ogromnie się cieszę, że znalazłam się w tak wspaniałym towarzystwie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj o Tobie myślałam...
    Cieszę się, że wróciłaś :-) A swoją drogą to ile Was tam jest...?
    Zapisuję się i milczę jak zaklęta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! jestem VIPaszkiem!!! A pewnie, że mi się podoba! Cicho sza i staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jest taka mozliwośc, że będzie się nie podobać? Chyba nie ;)
    Mnie tradycyjnie oczarowała matrioszka i kolczyki! Bransoletka mięciuteńka też cudna! PODOBAMISIĘ wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jak miło znaleźć się na takiej Vipaszkowej liście. Dziękuję bardzo. Oczywiście podoba mi się wszystko!!! Pozdrawiam Beata ciiiiiichoooooszaaaaa !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. co za miły powrót,,no i jak tu może się coś nie podobać skoro same śliczności na tym blogu są prezentowane,,,brakowało mi już trochę tych laluniek, miśków i pajączków ;-)
    Oczywiście nikomu ani mru mru. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót z przytupem i to jaki piękny.
    Matrioszka i bransoletki WOW!!!!!!!!!!!!!!!
    I oczywiście dziękuje za umieszczenie mnie tak zacnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  9. No jakże ma się nie podobać, skoro tu wszystko, co kobieta chciałaby mieć - i bransoletki, i kolczyki i breloczek (zielooony!)... Chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie jak tak, przecież to oczywiste, że podobać się musi;-)))
    Już nazwanie VIPaszkiem powinno wystarczyć, ale ja i po prezenty sięgam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jestem VIPaszkiem. Miło być VIPaszkiem. Jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Vipowy zestaw bardzo bardzo mi sie podoba:) Ciesze sie,z nowego wpisu na blogu. Sama wiem jak ciezko jest wrocic do blogowego swiata po dluzszej nieobecnosci... :) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zaniemówiłam z wrażenia... Ale na kolana rzuciła mnie ta matrioszka!!
    I bardzo się cieszę że w tym VIPowskim gronie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPIĘKNY!!!! Cieszę się, że wróciłyście, Dziewczynki. Buziole gorące :***

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że nie ja jedna o Was rozmyślałam... bardzo cieszę się z powrotu i z umieszczenia mnie na tej jakże zacnej liście :)) chcę wszystko!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło Was widzieć:)Zestaw przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie "podoba", a BARDZO podoba- wyznaję w jak największej tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Być Vipaszkiem, to brzmi dumnie;-) widzę, że nie tylko u mnie przerwa dibiegła końca:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuu a ze mnie gapa i mnie niema choć często zaglądam i podziwiam wspaniałe pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany... zostałam vipaszkiem :) Szydełkowe cuda są zawsze cudne, więc jakby mogły mi się nie podobać? Pewnie, że mi się podobają :) Super, że wróciłaś do blogowania, bo fajnie się tu zagląda, nawet kiedy nic nie komentuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Witamy po powrocie :) Fajnie, że jesteś !!!
    VIPaszkiem każdy być może (?), to mogę i ja być.
    Śliczne dzięki za umieszczenie mnie na 'takiej' liście.
    I jaki imponujący zestaw do tego...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach, jak mi lżej na serduchu:) Cieszę się bardzo z Waszego powrotu, bo to znaczy ,że już zdroweście obie:))) I w jakim zacnym gronie się znalazłam, ach:) Uściski najserdeczniejsze ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeeeej...... Jakże mi szalenie miło znaleźć wśród VIPów!!!!! Gratuluję powrotu w wielkim stylu! I oczywiście PODOBAMISIE wszystko:D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. heh a ja czekalam i czekalam kiedy bedzie powrot ;)zagladalam nawet jesli nie bylo nowego posta ;p;p
    a co do zestawu to supcio jest ;)
    kolczyki wymiataja ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)
    kasiacrochet.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. miło być vipaszkiem...zestaw przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny zestaw!!! Fajnie jest być Vipaszkiem i cieszę się że jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieziemsko mi się podoba!, a przez to że jestem vipaszkiem to ze mną w domu nie wytrzymają :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaszczycona jestem niezmiernie tytułem vipa bowiem bardzo-podoba-mi-się:)
    Super że już jesteście brakowało mi Waszych magicznych wełniaczków. Mam nadzieje że wszystko ładnie się wyprostowało i bez wypadków już będzie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne, bardzo, bardzo! że tak się wyrażę - jakby co, to BIERĘ! :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. o... jak miło poczuć się VIPem :) Ja się piszę na taki poplątany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajnie zostalam VIPaszkiem , fajnie brzmi :))0a zestaw jest bogaty :) i w kolorkach slicznych :)))Pozdrawiam VIPasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że zostałam zaliczona do grona VIP-ów.
    Wszystko bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi również sie podoba :D i równie miło mi być vipem ;D
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochu zawstydzona, bo poprzednio obiecałam coś podobnego u siebie i ciągle słowa nie dotrzymałam... Ale się zgłoszę. Przy okazji przyszykuję pakę do siebie, bo wstyd!

    No i przede wszystkim - cieszę się, że już jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  35. O ja, jestem vipaszkiem! <3 Dziękuję! :)
    Dobrze, że jesteście z powrotem, może i ja się wreszcie ogarnę i pokażę coś nowego u siebie... a zestaw super, iście VIP(ashk)owski! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)