wtorek, 2 października 2012

Tereska i Lai




51 komentarzy:

  1. Fajne lalunie. Jestem pełna podziwu dla tak miniaturowych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga:) Wbrew pozorom mniejsze robi się łatwiej. Takie jest moje odczucie.

      Usuń
  2. Wow ! Obie maskotki są cudne !
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudne :)szczególnie różowowłosy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności :-)
    Jakoś bardziej podoba mi się pierwsza :-) Tereska, prawda? Bardzo lubię to imię :-) I ten kapelusz...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereska jest taka dziewczęca bo Lai wygląda trochę jak bywalczyni siłowni;)

      Usuń
  5. Czaderskie dziewczyny!!! Wciąż jestem pod wrażeniem fryzur:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzury to koszmar;) Ciągle szukamy dobrej techniki do robienia włosów. A dziewczęta są bardzo wdzięczne za takie miłe komplementy;)

      Usuń
  6. Ale słodziaki, nie da sie ukryć ze prezentują się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczyny! Tereska ma uroczy kapelusik a Lai cudną czuprynkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne dziewczyny ! Czupryna drugiej - rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać, że czuprynowy efekt to zasługa rodzaju włóczki:)

      Usuń
  9. ta rozczochrana jest słodka, zresztą obie są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wystarczy nie używać grzebienia i już się ma fanów;))) Taka Lai to ma dobrze;)

      Usuń
  10. świetne! :D naprawde uroczeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEŚLICZNE!! Oh, aż mi się takiej zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  12. różowy rozczochraniec jest zawodowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lai mnie powaliła swoją fryzurą :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam te dwie, to już musiałam przejrzeć cały blog. Szczęka mi opadła do podłogi i tak już została.;) A przy okazji: zdradź, jaki masz aparat fotograficzny, bo zdjęcia super profesjonalne? Pozdrawiam!:)
    Promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyk, dzięki za mega komplementy:))) Do fot używamy Canona PowerShot. Miło mi niezmiernie, że zdjęcia Ci się podobają. Chociaż ja ciągle uważam, że dużo im brakuję. W sumie to nigdy nie jestem zadowolona z efektu końcowego;)

      Usuń
  15. Łojacie! Ależ one malutkie! Jak Wy dziergacie te malizny?! Kapelutek fajny, ale różowy fryz jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale właśnie te malizny łatwiej się robi niż wielkoludy:)

      Usuń
  16. Niezwykłe, piękne , cudowne... bo słów już nie znajduję. Są super !!! I świetne mają sukienki. Latem też zrobiłam taką małą laleczkę szydełkową, ale wciąż jakoś nie mogę jej pokazać. Może dlatego, że nie jest tak doskonała, a poza tym chciałam dorobić jej towarzysza.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, nie zawstydzaj nas:) A jak zrobisz kumpla dla lalki to pokaż koniecznie:)

      Usuń
  17. Ale maleństwa cudne!A te fryzurki-Super!!

    OdpowiedzUsuń
  18. slieczniusie lale brelokowe malusie slodziutkie :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje miniaturowe laleczki są świetne :))) Nie umiem zdecydować, która bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola guapa,
    haces un hermoso trabajo y siempre muy originales.
    me encantaaaaaaaa.besitos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)