piątek, 14 września 2012

Żegnaj lato na rok...







18 komentarzy:

  1. Ahh niech to lato jeszcze trwa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jednego dnia jest lato a kolejnego jesień. I tak na zmianę;)

      Usuń
  2. No i masz! Ja tu nie zdazylam jeszcze plazowych lal skomentowac a tu juz po lecie! A ja chce jeszcze lata! Maliny bede pewnie zbierala do koncs pazdziernika to chiciaz taka mala namiastke lata bede miala:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię jesień. Ciepłą:) Ale rozumiem sympatię do lata. Te kolory i słońce:)

      Usuń
  3. Ale witaj polska złota jesieni!I oby ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ kolorowo :)) cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie jeszcze więcej barw:) Ogródkowe sprawy nie do końca poszły w tym roku po mojej myśli;)

      Usuń
  5. mmmmm samo piękno w intensywnych kolorkach :) Ale się rozmarzyłam i zapragnęłam śmignąć do ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne uroki lata, ale gdzie "ta jesień za mgłą" ?

    OdpowiedzUsuń
  7. :))))
    Zapraszam do mnie po niespodzianke.
    http://andziulowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za takie miłe wyróżnienie:)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia
    Aż chce się lata

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeeee, nie aż na rok :-((((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)