poniedziałek, 3 września 2012

Wisiory Lefi

niedostępny




26 komentarzy:

  1. Super :-)
    I niezmiennie zastanawiam się jak takie cudo zrobiłaś... :-) Na razie nic mi to moje myślenie nie daje :-) A teraz jeszcze te wplecione korale... Rewelacja.
    Podziwiam Cię zatem w milczeniu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I to jest myśl jak zacznie się zbliżać grudzień;) Jednym słowem wisiory wielozadaniowe;)

      Usuń
  3. oo jakie czadowe! jak Ty to wplotłaś? efekt niesamowity :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się niezmiernie, że ten pomysł ciągle się podoba:) Gdybym mogła to chyba bym co drugą rzecz tak oplotła;)

      Usuń
  4. o jakie fajne wisielce:)pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eğlenceli güzel örgü sizi tebrik ederim harika fikir görüşmek üzere sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne !!! Niby nic, a jednak coś ... w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie to ujęłaś. Dzięki:)

      Usuń
  7. Śliczny. Wspaniale wkomponowane ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola guapa,
    que trabajo tan lindo y delicado...es todo un lujo.
    besitos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, ale zastanawiam się, jak Ty sobie poradzisz z komentarzem tym nad moim ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobie nie bardzo poradziłam ale tłumacz wywalił, że raczej miło niż nie więc jestem dobrej myśli;)

      Usuń
  10. Pieknie wygląda, ja uwielbiam nosić te szydełkowe bransoletki które od Was otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo się cieszymy, że prezenty okazały się przydatne:)))

      Usuń
  11. przecudne:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)