piątek, 28 września 2012

Ola z przyjacielem

adoptowani


34 komentarze:

  1. świetna ta Ola :) oczyska niebieskie, że ach...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Didre:) Oczyska niebieskie jak u jej właścicielki:)

      Usuń
  2. Słodkie :-)
    A w elementarzu to Ala miała kota :-) Kot słodki - kocham czarne koty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lala została zrobiona specjalnie dla pewnej ślicznej Oli i dlatego jest Ola. Kot pewnie też ma już jakieś ładne imię:) Czarne koty są magiczne:) I też je bardzo kocham. I wszystkie inne też;)))

      Usuń
  3. W tych jej oczach można ............och .........

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna niebieskooka blondyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło widzieć taki oddanych sobie przyjaciół:))
    Śliczna panna i jej mądry, czarny kocurek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie natrafiłam na twojego bloga i calutkiego go zobaczyłam.
    Świetne rzeczy robisz, aż coś twojego chciałabym mieć ;)
    Robisz czasami wymianki?
    Zapraszam do mnie http://szydelko-agnieszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga:) Wymianek nie robię ale rozdawajki tak:) Zajrzałam na Twojego bloga i same słodziaki tam znalazłam. Na pewno będę zaglądać:)

      Usuń
  7. ciężko się nie uśmiechnąć :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ola z kumplem tak działają:)

      Usuń
  8. O to ja tylko kolor wlosow i oczu nie ten :-) w dziecinstwie mialam czarna kotke - tez ja tak tulilam - ale troche do przesady... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno każdy ma gdzieś swojego sobowtóra;)

      Usuń
  9. Ale ma śliczne niebieskie oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezentowy spersonalizowany zestaw! Te detale - coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fotkę miałam i śmiem twierdzić, że muza zdecydowanie jest ładniejsza:) Mam nadzieję, że udało im się zaprzyjaźnić;)

      Usuń
  11. Ola jak żywa:)Mam w rodzinie Olkę i są baaaardzo podobne:)Kocur boski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem, czy bardziej Ola czy przyjaciel, ale chyba najlepiej razem- są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie razem;) Cieszę się bardzo, że się podobają:)

      Usuń
  13. Piękna lalka i czarujące oczy ma !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ola ,
    que lindo trabalho tao rico de detalhes.
    beijos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podobają:)

      Usuń
  15. Świetna karnacja, uwielbiam tę barwę w kordonkach itp.:)
    A oczyska jakie!!!!!Cudne!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)