niedziela, 22 lipca 2012

Rebeka



14 komentarzy:

  1. Wow ale lala!! Nogi do samej ziemi i modny kolor włosów ... udana jak zwykle.Mam tylko mieszane uczucia co do imienia dziwnie przywodzi mi na myśl duuuużo większą babkę ;)I tak jest śliczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rebeka kojarzy mi się z piękną piosenką Ewy Demarczyk :-) Od razu sobie wyobraziłam, że Twoja Rebeka, to bohaterka tamtej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. No na taką to "lala " wołają - udana babeczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna długonoga Rebeka
    Ma cudną sukienkę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak szybko i sprawnie dziergasz takie cudne laleczki! Podziwiam!!! Pozdrawiam uroczą Rebekę i zazdroszczę jej opalenizny:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita piękność z tej Rebeki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie - ŁAŁ! - dziewczyny ten komentarz mi już zabrały, a nic innego na usta się nie ciśnie ! :P Cudownie wymyślona i wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna lala! Super kolorki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This girl has such lovely hair! Like a mermaid!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  10. Rebeka cudna, no i ta torebeczka - bomba :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)